۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۵۵۴۸۵
امام جمعه پلدختر:

عفاف و حجاب سلامت اخلاقی انسان ها را در جامعه تضمین می کند

امام جمعه پلدختر گفت: عفاف و حجاب سلامت اخلاقی انسان ها را در جامعه تضمین و امنیت فردی و اجتماعی را به وجود می آورد و باید همواره مورد توجه ویژه زنان و دختران جامعه اسلامی قرار گیرد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌ الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان«حریم ریحانه» که در دبیرستان دخترانه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: در جامعه امروز دشمنان در تهاجم فرهنگی ارزش های دینی را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه در اسلام رعایت حجاب مورد تأکید فراوان قرار دارد، افزود: فرهنگ سازی و تبیین ارزش ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از ارزش‌ها است که مورد هدف دشمنان قرار گرفته است، عنوان کرد: با پرداختن به اهمیت و ضرورت حفظ عفاف و حجاب باید نسل امروز را در برابر توطه های فرهنگی دشمنان مصون ساخت.

امام جمعه پلدختر حجاب و عفاف را امری مهم در حفظ بنیان خانواده عنوان و بیان کرد: سلامت اخلاقی افراد و امنیت روحی و روانی در راستای حفظ این مهم محقق می شود.

حجت الاسلام سوری تصریح کرد: نسل امروز جامعه باید نسبت به ارزش حجاب و عفاف آگاه بوده و با حفظ این مهم در امنیت فردی و اجتماعی مؤثر باشند.  

وی با اشاره به اینکه بی حجابی و بدحجابی چیزی جز نابودی و فروپاشی کانون خانواده را در پی ندارد، ادامه داد: دشمن در تهاجم فرهنگی با هدف قرار دادن ارزش های دینی می خواهد نسل جوان را از ارزش ها دور سازد و به بی راهه بکشاند.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه پوشش به معنای صیانت از حریم اخلاقی و شخصیتی انسان ‌ها است، تأکید کرد: دختران و زنان جامعه اسلامی باید از حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات