۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۵۹۸۲۵
آیت‌الله عالمی:

حمایت از کالای ایرانی در سخنرانی ها خلاصه نشود

نماینده خبرگان با بیان اینکه تقویت بنیه اقتصادی ضامن عملیاتی شدن شعار سال است، گفت: مسؤولان نباید شعار سال را تنها در سخنرانی‌ها تکرار کنند بلکه باید در راستای تحقق آن اقدام عملی انجام دهند.
آیت الله عالمی

آیت‌الله حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت توجه به تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب «حمایت از کالای ایرانی» نام گرفت، گفت: شعار سال در واقع یک سال آینده کشور را به نوعی ترجمه می‌کند تا مسؤولان و مردم به صورت کلی در راستای تحقق آن تلاش کنند.

آیت‌الله عالمی ابراز کرد: شعار «حمایت از کالای ایرانی» در حقیقت همان مطالبه مردم از مسؤولان است، زندگی مردم باید به گونه‌ای سامان دهی شود که بتوانند زندگی خود را آبرومندانه اداره کنند و این مهم زمانی محقق می‌شود که برای معاش زندگی خود درآمد کافی داشته باشند از این رو درآمد لازم با داشتن شغل و کسب میسر می‌شود که تنها در حوزه تولید کالای داخلی و ملی عملی قابل تحقق است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تقویت بنیه اقتصادی کشور ضامن عملیاتی شدن شعار سال است، اظهار داشت: مسؤولان باید توجه داشته باشند که نباید شعار سال تنها در سخنرانی‌ها و گفته‌هایشان تکرار شود بلکه با امکاناتی که در اختیار دارند باید در راستای تحقق آن تلاش کنند.

وی جوانان کشور را ظرفیتی مهم برای توسعه کشور بیان کرد و گفت: مسؤولان در راستای تحقق شعار سال باید از انرژی نیروی جوان کشور استفاده کنند و با ایجاد شغل و فضای کار مناسب انرژی پر بها و با ارزش آنان را به سوی تولید کالای ملی سوق دهند.

آیت‌الله عالمی با بیان اینکه شغل امیدواری انسان را افزایش و مانع سرخوردگی انسان می‌شود، عنوان کرد: بی توجهی به شغل جوانان سبب سرخوردگی و دلسردی آنان می‌شود، این دل سردی در حقیقت نیرو و ارزش مولد جوان را هدر می‌دهد از این رو مسؤولان باید در راستای تحقق شعار سال برای جوانان اشتغال زایی داشته باشند به گونه‌ای که در نیمه سال 97 مردم شاهد آثار و برکات عملیاتی شدن این شعار باشند و اگر چنین نشود در اصل به وظیفه خودشان به درستی عمل نکرده و در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات