۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۵۹۸۹۱
آیت الله علما:

مسؤولان سرمایه اولیه برای ایجاد اشتغال را فراهم کنند

آیت الله علما گفت: مسؤولان باید سرمایه اولیه برای ایجاد شغل را در اختیار نسل جوان قرار داده و از آنها حمایت کنند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیر و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با انتقاد از وضعیت بیکاری و فقر در استان ابراز داشت: استان کرمانشاه دارای ثروت های بسیاری است که می توان از این سرمایه ها در جهت ایجاد اشتغال بهره برد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید از استعدادهای خدادادی استان برای ریشه کن ساختن مشکلات فقر و بیکاری در استان استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: متاسفانه انگیزه و تدبیر لازم برای بهره برداری از استعدادهای استان و ریشه کن ساختن مشکلات وجود ندارد.

آیت الله علما بیان داشت: کرمانشاه از پتانسیل خوبی برای تولید محصولات کشاورزی برخوردار است زیرا آب و هوای استان چهارفصل بوده و توان تولید محصولات مرغوب کشاورزی و باغی را دارا است.

وی در ادامه اظهار داشت: نسل جوان نباید به دنبال پشت میز نشینی و استخدام در ادارات دولتی باشند زیرا ظرفیت چنین مشاغلی محدود بوده و امکان استخدام همه در ادارات وجود ندارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسؤولان باید سرمایه اولیه برای ایجاد شغل را در اختیار نسل جوان قرار داده و از آنها حمایت کنند.

داوود یاوری مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در ایجاد اشتغال پرداخت./857/پ203/ب1

ارسال نظرات