۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۶۱۵۲۰
رییس وفاق مدارس شیعه پاکستان:

آمریکا ویرانگر کشورهای اسلامی است

رییس وفاق مدارس شیعه پاکستان در دیدار با دانشجویان شهر لاهور پاکستان، حمله امریکا، انگلیس و فرانسه را به خاک سوریه محکوم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی سید نیاز حسین نقوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین قاضی سید نیاز حسین نقوی رییس وفاق المدارس شیعه پاکستان در دیدار با دانشجویان شھر لاھور پاکستان، حمله امریکا، انگلیس و فرانسه را به خاک سوریه محکوم کرد.

وی با اشاره به این که کشتار مسلمانان میانمار، سرکوب مسلمانان کشمیر و تجاوز رژیم صھیونیستی به فلسطینیان را امریکا و کشورھای غربی نمی بینند، تاکید کرد: حمله امریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه با ھدف حمایت گروه ھای تروریستی در خاک سوریه و اسرائیل صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین نقوی سکوت جامه جھانی در برابر اقدامات تجاوزگرانه امریکا و متحدانش را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: مسلمانان اختلافات قومی و مذھبی را کنار بگذارند تا شاھد تجاوز قدرت ھای استکباری نباشند.

وی تجزیه کشورھای اسلامی و جدا کردن ملت ھای مسلمان از ھمدیگر را یکی از توطئه ھای شوم امریکا و اسرائیل دانست و ابراز داشت: امریکا و دیگر کشورھای غربی به خاطر فروش وسایل تسلیحاتی، مسلمان را از مسلمان می ترسانند تا از طریق فروش اسلحه ثروت ھای ھنگفت سرزمین ھای اسلامی را چپاول کنند.

رییس وفاق المدارس شیعه پاکستان ویرانی سوریه، عراق و افغانستان را نتیجه سیاست ھای استعماری امریکایی ھای دانست و تصریح کرد: سران عرب بجای برادر کشی به تقویت ملت ھای مسلمان و سرزمین اسلامی بپردازند تا پرچم اسلامی در سراسر جھان برافراشته شود.

وی با بیان این که امریکاھیچ وقت در حمایت مسلمانان صدای بلند نکرد پس چرا از مخالفان دولت سوریه و تروریستی ھای سوری حمایت می کند گفت: ھدف تامین امنیت اسرائیل در منطقه است./988/ب۹۰۲/ف

 

ارسال نظرات