۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۶۱۸۳۲
آیت الله خاتمی:

سوريه خط مقدم مقاومت در مقابل رژيم صهيونيستي است

آیت الله خاتمی گفت: سوريه خط مقدم مقاومت در مقابل رژيم صهيونيستي است و جمهوري اسلامي ايران در اين خط مقدم ايستاده است.
نشست خبری آیت الله خاتمی  سخنگوی خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ آيت الله احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران در حاشيه سي و پنجمين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم در جمع خبرنگاران در خصوص برپاي مسابقات قرآن اظهار داشت: اين مسابقات قرآن رساله بارش باران رحمت در اين كشور است و شكر خدا با خودش بركات فراواني دارد، هم متن اين مسابقه كه متسابقين در صحنه مي آيند و هم حواشي آن كه همانند تئاتر امروز برپا شد در حقيقت نوعي تجسم جنايتكاران داعش را نشان داد.

وي ادامه داد: در مجموع اين نمايشگاه با انگيزه مقدس از ماه هاي قبل شكل مي گيرد تا اينكه در فرصت مناسب آن تشكيل شده و مي توان گفت به بركت اين عنايت ها يعني قرآن بلاها را از اين كشور دفع مي كند.

امام جمه موقت تهران در پاسخ به اين سوال كه ايران در پاسخ به حمله به نيروهاي ايراني در سوريه مي خواهد عقب نشيني كند تا پايگاهي در سوريه نماند گفت: من مسؤوليتي در سياست خارجي نظام ندارم اما آنچه از رفتار مسؤولان نظام مي فهم بنايي بر عقب نشيني از سوريه وجود ندارد، درواقع سوريه خط مقدم مقاومت در مقابل رژيم صهيونيستي است.

آيت الله خاتمي در پايان گفت: جمهوري اسلامي ايران در اين خط مقدم ايستاده است، مطمئن باشيد كه ايران جنايات اين افراد را بي جواب نخواهد گذاشت./۸۱۳/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات