۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۷۱۵۴۸
حجت الاسلام مومن:

آیت الله عیسی قاسم نماد مقاومت و رمز عزّت ملت بحرین است

عالم شیعی بحرین با آرزوی سلامتی برای رهبر شیعیان این کشور، آیت الله عیسی قاسم را الگوی مقاومت و عزّت ملت بحرین توصیف کرد.
حجت الاسلام شیخ عیسی مومن از علمای بحرین

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عیسی مومن از علمای بحرین و امام جماعت مسجد جامع «الخیف» در سخنانی تاکید کرد که احساس مردم بحرین از مشاهده آیت الله عیسی قاسم خوشحالی به همراه ناراحتی و نگرانی است.

شیخ مومن خاطر نشان کرد: وخامت اوضاع جسمانی آیت الله عیسی قاسم و ناتوانی ایشان از حرکت و استفاده از ویلچر برای مردم بحرین بسیار ناراحت کننده است. عاشقان آیت الله عیسی قاسم نسبت به سلامت ایشان بسیار نگرانند.

وی افزود: آیت الله عیسی قاسم نماد کرامت، رمز عزّت، امید مردم، قلعه حفاظت از مردم در برابر طوفان‌ها و حوادث، یار و همراه درد و رنج‌، شادی و خوشحالی مردم، مدافع حقوق و حامی منافع ملّی است که برای آسایش ملّت بحرین سختی‌های فراوانی را متحمّل شده است.

روحانی شیعه بحرین با اشاره به تلاش آیت الله عیسی قاسم در خدمت به دین و احقاق حق و نیز مبارزه با فساد، ظلم و بی‌عدالتی اظهار داشت: همین ویژگی‌ها است که سبب شده تا ملت ایشان را دوست داشته و چشم انتظار بازگشت رهبر خود باشند.

حجت الاسلام مومن با دعا برای سلامتی و شفای عاجل آیت الله عیسی قاسم تصریح کرد که مردم بحرین با شور و اشتیاق فراوان در انتظار آیت الله عیسی قاسم هستند تا در سایه هدایت‌های وی به مبارزه خود ادامه دهند.

گفتنی است در پی وخامت اوضاع جسمانی آیت الله عیسی قاسم پس از محاصره و حبس خانگی، وی برای مداوا و درمان به لندن منتقل شد./981/ب902/ر

ارسال نظرات