۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۷۲۵۵۸

نماینده مرجعیت اعلای عراق بر ضرورت تسریع در تشکیل دولت جدید تاکید کرد

نماینده مرجعیت اعلای عراق بر ضرورت تسریع در تشکیل دولت جدید تاکید کرد، و از دولتمردان خواست تا راه حلهای فوری برای حل مشکلات مردم طراحی کنند.
عبدالمهدی الکربلایی، نماینده آیت الله سیستانی

به گزارش خبرنگار رسا، شیخ عبدالمهدی کربلایی نماينده مرجعيت اعلای عراق در خطبه نماز جمعه کربلا با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور و عدم رضایت مردم از این اوضاع، اظهار داشت: اگر راهکارهای جدی در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی از سوی دولت اجرا نشود اوضاع بحرانی خواهد شد.

وی افزود: مرجعیت عراق در طول سالهای گذشته در راستای عمل به وظیفه شرعی خود مسوولان و مردم را نصیحت کرد تا دچار اوضاع اسفناک امروز نشویم، مرجعیت عراق بارها و بارها مسوولین کشور و رهبران احزاب سیاسی را نصیحت کرد تا متوجه مسوولیت خطیر خود شوند و از اختلافات ساختگی که از منافع شخصی نشات می گیرد، دوری کنند.

شیخ عبدالمهدی کربلایی بر ضرورت اصلاحات در کشور تاکید کرد، و گفت: در خطبه نماز جمعه سه سال پیش به مسوولان اعلام کردم که راهی جز اجرای اصلاحات در کشور وجود ندارد.

امام جمعه کربلای مقدس افزود: بهترین راه برای اصلاح اوضاع کشور مشارکت هوشمندانه در انتخابات و انتخاب افراد با کفایتی است که به دنبال تحقق منافع کشور و آماده فداکاری در راه خدمت به مردم باشند.

وی با اشاره به درگیریهای اخیر بین مردم و نیروهای امنیتی در بعضی مناطق طی هفته های گذشته، گفت: این اعمال باعث کشته شدن تعدادی از مردم و نیروهای امنیتی شد و به اموال عمومی آسیب رساند.

نماینده مرجعیت اعلای عراق بر ضرورت تسریع در تشکیل دولت جدید تاکید کرد، و از دولتمردان خواست تا راه حلهای فوری برای حل مشکلات مردم طراحی کنند. 994/ب902/ف

ارسال نظرات