۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۷۶۷۲۱
معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الگودرز خبر داد؛

تحصیل ۱۲۰ طلبه در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز

معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الگودرز با اشاره به تحصیل ۱۲۰ طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید ۱۵ طلبه جدیدالورود نیز جذب حوزه شدند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی، معاون آموزش مهدیه علمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 120 طلبه الیگودرزی در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در این مدرسه از سوم شهریور آغاز شده است، افزود: امسال 15 طلبه جدیدالورود سال تحصیلی جدید را در حوزه فراگرفته اند.

معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در ادامه با اشاره به مراحل پذیرش داوطلبان ورود به حوزه خاطرنشان کرد: از بین پذیرفته شدگان 13 طلبه پس از مراحل پذیرش جذب شده و دو طلبه نیز از بین نخبگان پذیرش شده اند.

وی اظهار داشت: مهم ترین ملاک پذیرش طلبه دارا بودن اخلاق و برخورداری از توانایی علمی است، چراکه علم و اخلاق مهم ترین عامل موفقیت طلاب در امر تحصیل و تبلیغ است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: طلبه برای موفقیت در مسیر طلبگی باید در کنار کتب درسی، دیگر دروس علمی حوزه را فراگیرند و با هدف و انگیزه قوی در مدارس علمیه به تحصیل بپردازند.

معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز بیان داشت: موفقیت طلبه در گرو پیش مطالعه، مطالعه و شرکت در مباحثه است، طلبه برای موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به هدف خود باید از ظرفیت اساتید برجسته حوزه بهره مند شوند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات