۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۸۰۱۳

جذب ۲۷ طلبه نو ورود در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از جذب ۲۷ طلبه جدیدالورود خبر داد و گفت: مهم ترین رمز موفقیت طلاب تلاش و پشتکار است.
 حوزه علمیه خواهران

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امسال پس از طی کردن مراحل گزینش از بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران این شهرستان 27 نفر جذب شدند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از طلبه طلبه خواهر در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز افزود: سال تحصیلی جدید اول مهر ماه سال جاری در این مدرسه به صورت رسمی آغاز می شود.

نجفی با اشاره به مراحل گزینش و اهمیت جذب طلاب توانمند و با استعداد بیان کرد: مهم ترین ملاک و معیار پذیرش در این مدرسه کیفیت محوری بود و تلاش شد که از بین داوطلبان افرادی که توانایی و استعداد طلبگی دارند، جذب شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: طلاب برای موفقیت در امر تحصیل باید از ابتدای سال تحصیلی تلاش و پشتکار داشته باشند و در کسب علوم دینی از هیچ تلاشی دریغ نکنند، طلبه موفق فردی است که با شور و انگیزه به کسب علوم دینی و حوزوی بپردازد.

تلاش و پشتکار رمز موفقیت طلاب است

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با بیان اینکه تحصیل در حوزه تعطیلی ندارد، عنوان داشت: طلاب برای رسیدن به اهداف خود در مسیر طلبگی باید فرصت تحصیل در حوزه را غنیمت شمارند و در تقویت بنیه علمی و اخلاقی خود برنامه ریزی داشته باشند.

وی مهم ترین توصیه به طلاب را تلاش، پشتکار، مطالعه، تحقیق و پژوهش خواند و گفت: طلبه ای موفق خواهد بود که دارای هدف روشنی باشد و برای رسیدن به هدف همواره در تقویت بنیه علمی خود تلاش نماید.

نجفی اظهار داشت: با توجه به حضور اساتید توانمند و برجسته حوزه طلاب باید از توانایی های علمی این اساتید خارج از ساعات درسی نیز بهره مند شوند و در کنار مطالعه دروس حوزه از مطالعه دیگر کتب حوزوی غافل نشوند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات