۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۸۱۴۴۴
حجت الاسلام جوادی مقدم خبر داد؛

برگزاری کلاس های آموزشی از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه

کلاس های آموزشی خارج کلام، نقد الحاد مدرن، زبان تخصصی کلام و فلسفه دین و تاریخ علم کلام از سوی انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه برگزار می شود.
انجمن کلام حوزه

حجت الاسلام جوادی مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا، از برگزاری کلاس های آموزشی از سوی انجمن علمی کلام اسلامی حوزه خبر داد و گفت: تمامی این کلاس ها در طول سال تحصیلی برگزار می شوند و شرکت در این کلاس ها برای عموم افراد آزاد است و به شرکت کنندگان نیز گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

دبیر علمی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه با اشاره به کلاس های آموزشی انجمن ابراز کرد: کلاس خارج کلام با حضور حجت الاسلام والملسمین برنجکار شنبه ها و یک شنبه ها یک ساعت قبل از اذان مغرب در سالن کنفرانس دبیرخانه انجمن های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری کوچه 2، فرعی اول سمت چپ ساختمان انجمن های علمی حوزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: درس نقد الحاد مدرن نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا شاکرین چهارشنبه ها ساعت 16 در سالن کنفرانس دبیرخانه انجمن های علمی حوزه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام جوادی مقدم تاریخ علم کلام را از دیگر کلاس های آموزشی انجمن علمی کلام اسلامی ذکر کرد و گفت: این درس با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی سه شنبه ها ساعت 7:30 در بنیاد فرهنگی امامت واقع در خیابان شهیدین رو به روی مدرسه شهیدین برگزار می شود.

وی افزود: کلاس آموزشی زبان تخصصی کلام و فلسفه دین نیز با حضور محمد جاودان شنبه ها ساعت 16 در سالن کتابخانه دانشگاه ادیان و مذاهب واقع در پردیسان بلوار شهید مولوی برگزار می شود.

دبیر علمی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه با اشاره به شیوه نام نویسی در کلاس های آموزشی انجمن گفت: علاقه مندان به شرکت در این کلاس ها می توانند جهت نام نویسی مشخصات خود و نام درس را به سامانه پیامکی 30007227007705 ارسال کنند یا به صورت حضوری به انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه واقع در ساختمان دبیرخانه انجمن های علمی حوزه مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

ارسال نظرات