۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۸۲۰۷۹

امام جمعه بیروت خواستار اتحاد جهانی برای نابودی رژیم صهیونیستی شد

امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان ضمن تمجید از عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در نابلس خواستار اتحاد جهانی برای نابودی رژیم صهیونیستی شد.
حجت الاسلام سید علی فضل الله خطیب جمعه منطقه حاره حریک بیروت

 

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امامین الحسنین (علیهم السلام) برگزار شد، با اشاره به آخرین رویدادهای سوریه گفت: امیدواریم که توافقات اخیر که در ادلب صورت گرفته است موجب پایان پرونده امنیتی و نظامی و توافق سیاسی و بازسازی دولت و کشور سوریه پس از سال ها جنگ تحمیلی شود.

حجت الاسلام فصل الله با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هزینه های خیلی سنگینی به سوریه در مبارزه با جریان تروریستی داعش به این کشور تحمیل کرده است، اظهار داشت: ما خواهان افزایش فشار بر رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم. با وجود انکه روسیه سامانه موشکی اس 300 را به دمشق تحویل داده است، مسؤولان رژیم صهیونیستی صراحتا از حمله به این کشور سخن می گویند.

وی تاکید کرد که همه دولت ها باید به جای جنگ های فرسایشی و فتنه های داخلی با رژیم صهیونیستی به مبارزه برخیزند زیرا این رژیم درپی به آتش کشیدن منطقه است.

وی با اشاره به اقدام نظامیان صهیونیست در شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی مرکز ایست و بازرسی «حواره» واقع در جنوب نابلس گفت: این عملیات استشهادی جوان فلسطینی در حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی را یک اقدام قهرمانانه و صدای رسا در برابر اشغالگری، تجاوز، قتل، بازداشت و جنایت های رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه بیروت ادامه داد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با این گونه اقدامات نمی تواند مانع از اعتراض جوانان فلسطینی و تسلیم آنان در برابر خواسته هایشان شود. جوانان به اعتراض خود نسبت به قوانین تصویب شده در رژیم صهیونیستی و تصمیم آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس ادامه می دهند.

گفتنی است که انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن آغاز شد.

از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، بیش از 200فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند./994/ب901/ف

ارسال نظرات