۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۴۷۴۵
نماینده آیت الله سیستانی:

شرط موفقیت یک نظام سیاسی عمل به وظایف است

نماینده حضرت آیت الله سیستانی ضمن انتقاد از کوتاهی مسؤولان در عمل به مسؤولیت های خود خاطرنشان کرد: شرط موفقیت یک نظام سیاسی عمل به وظایف است.
عبدالمهدی کربلایی

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در صحن مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، عمل به وظیفه را عامل اساسی دستیابی به اهداف دانست و گفت: پیروی از قانون و قانون گذاری با هدف انجام وظایف صورت گیرد.

وی افزود: نظام سیاسی و افراد آن به میزان احترام به وظایف خود و حفظ قوانین با یکدیگر متمایز می شوند و در جامعه به ایفای نقش می پردازند.

عبدالمهدی کربلایی تصریح کرد: زمانی به یک عمل موفقیت آمیز دست پیدا می کنیم که فرد و جامعه به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در جامعه عراق میزان پایبندی فردی و اجتماعی به اصول، مبانی و ارزش های اساسی برای دست یابی به موفقیت در وظایف محوله و فعالیت ها وجود ندارد بر این اساس این کشور با وجود منابع ملی فراوان در استقلال و اتکا به میزان توانایی و فعالیت های خود دچار چالش جدی و هنوز در ساده ترین مایحتاج زندگانی خود به دیگران محتاج است.

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی ادامه داد: انسان با هر شغل و حرفه ای که دارد اعم از وزیر، معاون وزیر، استاد، معلم و سیاستمدارا باید به وظایف خود به خوبی عمل کند.

ارسال نظرات