۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۸۹۴۹۷
دبیر انجمن علمی کلام خبر داد؛

انجمن علمی کلام حوزه عضو می پذیرد

حجت الاسلام جوادی مقدم از پذیرش عضویت در انجمن علمی کلام اسلامی به صورت وابسته و پیوسته خبر داد.
انجمن کلام حوزه

حجت الاسلام جوادی مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش عضویت در انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه قم گفت: این پذیرش برای عضویت به صورت وابسته و پیوسته انجام می شود.

دبیر علمی انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: اعضای وابسته می توانند در مجامع عمومی انجمن علمی شرکت کنند و انجمن علمی نیز معرفی نامه برای آنها صادر خواهد کرد اما اعضای پیوسته دارای حق رأی در مجمع عمومی انجمن همچنین کاندیدا شدن برای عضویت هیأت مدیره هستند.

وی با اشاره به شرایط عضویت در انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برای عضویت وابسته شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و صرف داشتن یک مدرک حوزوی کافی است اما عضویت پیوسته نیازمند حداقل مدرک سطح سه یا کارشناسی ارشد است؛ البته ارتباط مدرک با مباحث کلامی ضرورت ندارد اما باید در این زمینه فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام جوادی مقدم در زمینه شیوه عضویت همچنین مدارک لازم برای عضویت در انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه بیان کرد: تصویر نخست تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، آخرین مدرک حوزوی و دانشگاهی، دوقطعه عکس و رزومه علمی از جمله مدارک لازم برای عضویت در انجمن است.

وی ادامه داد: افراد دارای شرایط بایستی اسکن مدارک ذکر شده را به رایانامه انجمن علمی کلام اسلامی به نشانی info@iko.IR ارسال و سپس به انجمن علمی کلام واقع در خیابان جمهوری اسلامی، کوچه دوم، فرعی اول سمت چپ، ساختمان انجمن های علمی حوزه طبقه سوم مراجعه کنند.

دبیر علمی انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی پس از بررسی مدارک از سوی اعضای هیأت مدیره انجمن، به متقاضیان عضویت در انجمن علمی کلام اسلامی اعلام خواهد شد./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات