۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۰۵۱۰
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان از صبر مردم در برابر مشکلات سوء استفاده نکنند| گرانی‌ها کنترل شود

مسؤولان از صبر مردم در برابر مشکلات سوء استفاده نکنند| گرانی‌ها کنترل شود
حضرت آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر این که مسؤولان باید صدای مردم را بشنوند، تصریح کرد که مسؤولان نباید از صبر مردم در برابر مشکلات سوء استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، مردم داری و توجه به نیازهای مردم را از ویژگی های اهل بیت(ع) دانست و گفت: ائمه طاهرین(ع) نسبت به مردم بسیار دلسوز و مهربان بودند و اگر امروز مسؤولان دلسوز باشند می توان مشکلات را حل کرد.

وی با تأکید بر این که رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی باید در دستور کار جدی مسؤولان باشد، افزود: مسؤولان باید به دنبال مهار گرانی ها و فشارها باشند تا مردم دچار مشکلات بیشتری نشوند، دولتمردان باید نشان دهند که در حال فعالیت هستند و سعی در بهبود اوضاع دارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولان نباید از صبر مردم در برابر مشکلات سوء استفاده کنند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با وجود مشکلات نجابت و صبر دارند و در برابر مشکلات سکوت کرده اند اما مسؤولان باید وظیفه خود را انجام دهند و به دنبال رضایت مردم باشند.

وی ادامه داد: در تماس تلفنی با یکی از مسؤولان رده بالای کشور به او گفتم که صدای ناله ها و سختی های مردم را بشنوید و برای آن ها کاری انجام دهید، وظیفه مسؤولان رفع مشکلات مردم است و در این مسیر از هیچ تلاشی نباشد کوتاهی کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که مسؤولان باید خود را برای حل مشکلات متعهد بدانند، ابراز داشت: سیره اهل بیت(ع) باید سرلوحه کار مسؤولان باشد و اگر مسؤولان و مدیران به تعهدات و وظایف خود به خوبی عمل کنند و اهتمام به رفع نیازها و مشکلات مردم داشته باشند رحمت الهی شامل حال انسان می شود و صراط مستقیم به آن ها نمایش داده خواهد شد./1323/پ202/ق

ارسال نظرات