۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۹۱۱۴۷
کارشناس حوزوی:

برخی از مسؤولان حل مشکلات اقتصادی را به غرب گره زده اند

برخی از مسؤولان حل مشکلات اقتصادی را به غرب گره زده اند
کارشناس حوزوی با بیان اینکه بصیرت مربوط به قلب انسان است، گفت: آمریکا از ترس خود عربده‌کشی می‌کند و متاسفانه امروز برخی از مسؤولان حل مشکلات اقتصادی را به غرب گره زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام لعل بداخشان، کارشناس حوزوی و استاد حوزه علمیه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید باهنر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند اظهار کرد: کسی که بصیرت ندارد و چشم دلش روشن نیست نمی‌تواند حقیقت را ببیند.

وی با بیان اینکه واژه بصیرت دو مرتبه در آیات قرآن آمده است، گفت: یکی از نیازهای جامعه امروز بصیرت افزایی است و با بصیرت نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببریم.

این کارشناس حوزوی افزود: مقام معظم رهبری بارها آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند اما همچنان برخی در کشور با بی بصیرتی دل به مذاکره با دشمن بستند.

حجت الاسلام بداخشان با بیان اینکه بصیرت مربوط به قلب انسان است، تصریح کرد: آمریکا از ترس خود عربده‌کشی می‌کند و متاسفانه امروز برخی از مسؤولان حل مشکلات اقتصادی را به غرب گره زدند.

وی نارضایتی مردم از گرانی‌ها را از بی تدبیری دولتمردان دانست و ادامه داد: افزایش کالاها و قیمت دلار نشان از بی مبالاتی دولتمردان دارد و نظارت کافی بر بازار نداشتند.

این کارشناس حوزوی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را انقلاب اسلامی ناامید کند بنابراین نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

حجت الاسلام بداخشان اظهار کرد: باید مواظب باشیم که دچار بی بصیرتی نشویم و بصیرت خود را بالا ببریم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات