۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۹۱۱۷۷
مدیر حوزه خواهران:

آیت الله شاهرودی در تمامی صحنه ها خالصانه حاضر بود

آیت الله شاهرودی در تمامی صحنه ها خالصانه حاضر بود
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور طی پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر حوزه های علمیه خواهران ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم وارسته، مجاهد فی سبیل‌الله، یار دیرین امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و سرباز مخلص و همیشه در صحنه اسلام و انقلاب، مرحوم آیت‌الله العظمی سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تاثر و تالم همگان شد.
این مرد بزرگ ، همیشه در صحنه‌های گوناگون و مورد نیاز اسلام و انقلاب خالصانه حاضر بود و با پذیرش مسئولیت‌های خطیر و اثرگذار در بخش‌های مختلفی مانند ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ،ریاست قوه قضائیه و شورای نگهبان قانون اساسی و همچنین هیئت رئیسه خبرگان رهبری خدمات قابل توجهی را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ارائه نمودند.
 
این عالم بزرگوار همراه با جریان روحانیون انقلابی عراق و شهید صدر نقش مهمی در رهبری انقلاب عراق داشتند، آیت‌الله هاشمی شاهرودی بنیاد دایره‌المعارف فقه اسلامی را تاسیس کردند و در تربیت شاگردان فاضل و نگارش کتاب‌های گوناگون علمی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشتند.
 
اینجانب رحلت آن بزرگوار را به ساحت قدسی حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و خانواده مکرمشان تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از درگاه احدیت خواستارم.

عبدالکریم بهجت پور مدیرحوزه‌های علمیه خواهران
/924/د103/ج
ارسال نظرات