۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۵۷۰۹
با حضور شخصیت های برجسته حوزوی؛

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد اعظم قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت چهلمین شب ارتحال مرحوم آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهلمین شب ارتحال مرحوم آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی امشب با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بزرگداشت حضرات آیات سید موسی شبیری زنجانی، سید محمدعلی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید حضور داشتند.

همچنین آیات عباس کعبی عضو هیأت رییسه خبرگان، سیدهاشم حسینی بوشهری دبیرشورای عالی حوزه های علمیه، ابراهیم امینی، محمدعلی گرامی، حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی رییس جامعه المصطفی، محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از اعضای جامعه مدرسین و خبرگان از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

حاضران در این جلسه با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را گرامی داشتند و برای این عالم مجاهد علو درجات را از درگاه ایزد منان خواستار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه قم در این مراسم در سخنانی با اشاره به جایگاه علما، به خدمات علمی و انقلابی آیت الله شاهرودی اشاره کرد.

گفتنی است، آیت‌الله هاشمی شاهرودی سوم دی‌ماه بعد از یک دوره بیماری در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و پیکر ایشان در جوار بارگاه ملکوتی و منور حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.‌

محمد قمین
ارسال نظرات