۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۹۹۶
حجت الاسلام مصلحی:

نباید در تصمیم گیری‌ها دچار اشتباه محاسباتی شویم

نباید در تصمیم گیری‌ها دچار اشتباه محاسباتی شویم
حجت الاسلام مصلحی گفت: امروز دشمن با تهدید و فشار تلاش می‌کند تا در تصمیم گیری‌ها دچار مشکل و تردید شویم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام حیدر مصلی، وزیر سابق اطلاعات یک شنبه شب در یادواره شهدای روحانی مازندران که در مسجد جامع نکا برگزار شد به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) همچنان که جان خود را در راه اسلام فدا کردند امام راحل نیز به دنبال اسلام ناب محمدی بود.
 
وی با بیان این که اسلام ناب همان مسیری است که حضرت زهرا (س) جان مبارک خود را در این مسیر فدا کرد، افزود: حضرت زهرا (س) با فدا کردن جان خود را در راه اسلام ناب درس ولایتمداری را در همه مسیر‌ها به ما آموخت.
 
حجت الاسلام مصلحی در ادامه سخنان خود به نقش روحانیت در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای روحانیت پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس در دفاع از ولایت هستند.
 
وی با بیان این که روحانیت از هر هزار نفر ۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: این در حالی است که سایر اقشار جامعه از هر هزار نفر چهار شهید تقدیم انقلاب کرده است.
 
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به این که امام حسین (ع) در رأس همه شهدا قرار دارند، گفت: حضور بیش از ۲۵ میلیون زائر در اربعین حسینی نشان دهنده استمرار راه امام حسین (ع) در میان ملت‌ها است.
 
وزیر سابق اطلاعات با بیان این که دستگاه اطلاعاتی آمریکا ادامه اجتماع اربعین حسینی را تهدیدی برای آمریکا می‌داند، افزود: امروز این مراسم به یک اجتماع عظیم جهانی تبدیل شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برخی‌ها در کشور به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند، بیان داشت: دوره‌ای انقلاب در دست اصلاحات بود به عبارتی می‌توان گفت سی سال کشور در اختیار اصلاحات بود.
 
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به این که یکی از مسؤولان گفت اگر آمریکا توبه کند ما با او حرف می‌زنیم، افزود: توبه گرگ مرگ است و چطور این گرگ توبه کند و نظام سرمایه ذاری از چه توبه کند.
 
وی با بیان این که تحریم‌های امروز با شرایطی که در دفاع مقدس داشتیم قابل مقایسه نیست، گفت: در گذشته تحریم سیم خاردار بودیم، اما امروز به دست متخصصان داخلی موشک می‌سازیم و نیازی به سایر کشور‌ها نداریم.
 
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به این که انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها پس از بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدند که با برخی عوامل نفوذی در داخل کشور می‌توانند به اهداف خود دست یابند، افزود: یکی از برنامه‌های دشمن افزایش قیمت ارز بود و نباید راحت از کنار این مسأله بگذریم بلکه باید مطالبه گری کنیم.
 
حجت الاسلام مصلحی با بیان این که ایجاد نارضایتی عمومی یکی دیگر از برنامه‌های دشمن در داخل کشورمان بود، بیان داشت: هدف دشمن از فشار‌های اقتصادی مواجه کردن کل نظام با یک چالش جدی است.
 
وی با تأکید براین که کسانی که کشور را دو قطبی کردند تا رأی بیاورند امروز باید به سراغ وعده‌های آن‌ها برویم، افزود: امروز مقام معظم رهبری جای همه سران دارند کار می‌کنند.
 
وزیر سابق اطلاعات با بیان این که امروز دشمن با عوامل داخلی و خارجی مشکلات اقتصادی را طراحی کرد، گفت: باید در برابر این توطئه‌های دشمن صبر و مقاومت داشته باشیم.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که نباید در تصمیم گیری‌ها نباید دچار اشتباه محاسباتی شویم، افزود: امروز دشمن با تهدید و فشار تلاش می‌کند تا در تصمیم گیری‌ها دچار مشکل و تردید شویم./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات