۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۵۹۷۶۶۱
آیت الله جنتی در جلسه هیأت رییسه خبرگان:

منشور گام دوم چراغ راه نظام اسلامی است | نشست ورشو از ابتدا شکست خورده بود

منشور گام دوم چراغ راه نظام اسلامی است | نشست ورشو از ابتدا شکست خورده بود
رییس مجلس خبرگان با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: این پیام باید از سوی جوانان مورد تحلیل قرارگرفته و از سوی مسؤولان چراغ راه آینده نظام باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری برای تنظیم برنامه‌های اجلاس اسفندماه این مجلس برگزار شد.

در این جلسه که در دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان در تهران تشکیل شد، اعضای هیات رییسه درباره ششمین اجلاس رسمی این مجلس که در روزهای 21 و 22 اسفندماه سال جاری  برگزار خواهد شد و  همچنین دستور کار آن تبادل نظر و تصمیم گیری کردند.

رییس مجلس خبرگان رهبری در آغاز نشست هیأت رییسه با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر خدمات رسانی بیشتر مسؤولان کشور به مردم به پاس این فداکاری آنان تأکید کرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: باید شکر الهی را بجا آوریم که با توجه به وجود انواع دسایس و توطئه های دشمنان و ایجاد مشکلات از سوی آنان، انقلاب اسلامی مردم ایران در این 40 سال همواره راه پیشرفت را پیموده است.

آیت الله جنتی همچنین با تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم در جشن 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: باید دست این مردم نجیب و بصیر را بوسید که با توجه به برخی مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی در شرایط سخت و برف و باران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

وی تأکید کرد: از مسئولین می خواهیم با توجه به همراهی این مردم شریف برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی به مردم خدمت کنند و در توزیع مایحتاج عمومی آنچنان که در شأن مردم ما هست انصاف و جدیت مضاعف داشته باشند.

رییس مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود مصیبت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش ـ زاهدان را تسلیت گفته و تأکید کرد: دشمنان باید بدانند مردم ما با این گونه اقدامات زبونانه، ثابت قدم تر و متحدتر می شوند. ما از مسؤولین امر می خواهیم که هر چه سریع تر انتقام خون این شهداء را از تروریست های جنایتکار و حامیان آنها یعنی آمریکا و اسرائیل و اذناب آنها بگیرند.

وی همچنین با اشاره به کنفرانس ضد ایرانی ورشو، گفت: این کنفرانس از ابتدا شکست خورده بود و بحمدلله دشمنان و برخی خائنان به وطن نتوانستند در این تجمع علیه ایران و انقلاب اسلامی به آمال خود برسند و دستاوردی برای آنان نداشت.

آیت الله جنتی در پایان به پیام مهم مقام معظم رهبری اشاره نمود و این پیام را جامع، مفید و کارساز دانست و تأکید کرد: لازم است ابعاد این پیام مهم و تاریخی علاوه بر اینکه از سوی جوانان مؤمن و انقلابی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد باید از سوی مسؤولان مورد عمل و چراغ راه آینده انقلاب و نظام باشد. امیدواریم خداوند ما را قدردان زحمات مقام معظم رهبری قرار دهد./841/د103/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات