۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۱۶۱۱

ابراز تاسف و تسلیت دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی حادثه سیل شیراز

ابراز تاسف و تسلیت دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی حادثه سیل شیراز
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی خسارت های جانی و مالی حادثه دردناک سیل ویرانگر در استان های شمال غرب ایران ابراز تأسف و همدری کرد و به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا،حجت الاسلام المسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان نسبت به حادثه جانی و مالی شھر شیراز و دیگر شھرھای جمھوری اسلامی ایران ابراز تسلیت و ھمدردی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

به ما خبر رسیده است که در این روز های شیرین عید و آغاز سال در کشور همسایه و برادر ایران اسلامی اتفاق تلخ و حادثه ی دردناک اتفاق افتاده است. خبر ها حاکی از آن است که استان های شمال غرب جمهوری اسلامی ایران را سیل ویرانگر فراگرفته که منجر به جان باختن جمعی از برادران و خواهران عزیز شده و خسارت های سنگین به خانه ها و مزراع ها وارد شده است. این امر برای ما موجب تأثر و تأسف عمیق گردیده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (حفظه الله) و به تمامی ملت ایران اسلامی و بالخصوص به بازماندگان محترم در بارگاه حضرت حق برای جان باختگان طلب مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای کامل مسئلت می نمایم. امیدوارایم که ملت شریف ایران در این مصیبت عظیم همانند همیشه دست به دست همدیگر داده و با توفیق الهی و تلاش مسوولین محترم جمهوری اسلامی بر مشکلات پیش آمده فائق خواهد آمد. انشاالله

ناصر عباس جعفری
6/فروردین/1398

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات