۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۰۱۸۰۳
در تماس تلفنی با وزیر کشور و برخی استانداران مطرح شد؛

تاکید روحانی بر اختصاص تمام امکانات دولتی برای مدیریت سیلاب‌ها

تاکید روحانی بر اختصاص تمام امکانات دولتی برای مدیریت سیلاب‌ها
رییس‌جمهور بر اختصاص تمام امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی برای مدیریت نهایی سیلاب‌ها و تا اطمینان کامل به سلامت مردم در نقاط مختلف کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، رئیس جمهور شامگاه یکشنبه و در گفتگویی تلفنی با وزیر کشور و نیز تماس تلفنی با استانداران استان‌های غرب و جنوب کشور، آخرین گزارشها از بارشها، آبگرفتگی و وقوع سیلاب در استان‌های مختلف را بررسی کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی در این تماس‌ها بر اختصاص تمام امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی برای مدیریت نهایی سیلاب‌ها و تا اطمینان کامل به سلامت مردم در نقاط مختلف کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور پس از اخذ گزارش وزیر کشور و استانداران استان‌های غرب و جنوب کشور؛ از تلاش مجدانه استانداران و فرمانداران سراسر کشور به عنوان رؤسای ستادهای بحران مدیریت؛ و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی شامل نیروهای امدادی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و تشکل‌های جهادی و مردمی که با هماهنگی مشغول خدمت شبانه روزی به هموطنان هستند، تقدیر کرد.

روحانی در این گفتگوهای تلفنی همچنین بکارگیری همه ظرفیت‌های فنی و رسانه‌ای را برای اطلاع رسانی دقیق و بهنگام در خصوص کانون‌های بارش و نقاط احتمالی آب گرفتگی و سیلاب، بویژه در نقاط پایین دست سدها و حاشیه رودخانه‌ها ضروری دانست.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات