۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۰۳۸۵۴

اعزام ۳۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان ایلام جهت تبلیغ

اعزام ۳۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان ایلام جهت تبلیغ
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام استان ایلام گفت: ۳۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان ایلام جهت تبلیغ اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد فتاحی با اشاره به در آستانه قرار گرفتن ماه رمضان پیش رو اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان حدود 350روحانی و مبلغ برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی به مساجد، تکایا، حسینیه و ادارات سطح استان ایلام اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام استان ایلام گفت: مشروعیت و محور هر مسجد با ائمه جماعات آن مسجد است و هیئت امنا زمینه ساز حضور روحانی و حضور گسترده مردم در مساجد برای فعالیت های فرهنگی هستند.

حجت الاسلام فتاحی افزود: فرماندهی کار فرهنگی در هر مسجد بر عهده ائمه جماعات است و همه هیئت امناء باید تلاش کنند با همکاری پایگاه بسیج, ائمه جماعات, حضور حداکثری مردم و جذب جوانان و نوجوانان را رقم بزنند.

وی به نقش روحانیت در مسائل اجتماعی و تاثیرگذاری آنان بر اجتماع خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه دشمنان به خانواده و متلاشی کردن خانواده های ایرانی, روحانیون وظیفه خطیر و نقش تاثیرگذاری در تشویق و ترغیب مردم به سبک زندگی اسلامی دارند تا از هم گسیختگی خانواده ها کاهش یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام استان ایلام در ادامه یادآورشد؛ علاوه بر اعزام 350 مبلغ و روحانی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام،در صورت آمادگی دستگاه های مرتبط امسال برنامه جزء خوانی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات