۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۰۳۸۶۵
آیت الله علما:

اثرگذاری هر علم و تخصصی با معنویت چند برابر می شود

اثرگذاری هر علم و تخصصی با معنویت چند برابر می شود
امام جمعه کرمانشاه گفت: هر علم و تخصصی که با معنویت همراه شود اثر آن چندین برابر می شود و علم بدون معنویت به هدف والای خود نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصطفی علما در جشن میلاد امام زمان (عج) که در مسجد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که مسیر را برای ما مشخص می‌کند بر تقویت معنویت در جامعه تاکید می‌کنند و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی افزود: معنویت در امور بسیار کارساز خواهد بود و امام خمینی (ره) با معنویت بود که توانست به آن جایگاه رفیع برسد و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی برساند و محبوبیت امام به خاطر آن سلامت روح و بنیه معنوی ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: اسلام دین عمل است ما در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب به همان مقدار که عمل کرده‌ایم تأثیر مهمی در جهان داشته‌ایم و امروز تمام کشورهای جهان ایران اسلامی را به عنوان یک کشور اثرگذار در منطقه می‌شناسند و روی آن حساب باز می‌کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن کریم گفت: باید از این فرصت‌ها و روز و شب‌های استثنایی نهایت بهره و استفاده را ببریم و با تقویت بنیه ی روح و ایجاد فضای معنوی در جامه زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را آماده کنیم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات