۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۰۵۴۹۲
رییس سازمان حج و زیارت:

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب معتقد بود

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب معتقد بود
رشیدیان با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب معتقد بودند، گفت: وی به دیپلماسی حج کاملا اعتقاد داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت، امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت که در ساختمان حج و زیارت برگزار شد، خدمت در حوزه حج و زیارت را توفیق الهی دانست و گفت: عملکرد و خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در عرصه فرهنگی و اجرایی حوزه حج و زیارت بسیار قابل توجه است.

وی ضمن تشکر از عملکرد خوب حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در این مدت خدمت، خالصانه و شجاعانه از اصول و ارزشهای دینی دفاع کردند و در انجام و برگزاری حج واجب فردی پیگیر بودند.

رشیدیان با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب معتقد بودند، اظهار داشت: وی در نهایت پختگی سیاسی به دیبلماسی حج کاملا معتقد بودند و به حفظ جایگاه آن اهمیت می دادند.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر حامی زحمت کشان و کارکنان حوزه حج و زیارت بود و رابطه خوبی با آنان داشت، ابراز کرد: وی چهره ماندگاری در تاریخ حج و زیارت خواهد بود که با سعه صدر انتقادها را می شنیدند و اهل مشورت بودند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با فعال ساختن پژوهشکده حج و زیارت در راستای کیفی سازی آموزش و ارتقای سطح خدمات فعالیت‌های شایانی انجام داد.

رشیدیان با ابراز خرسندی از انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در امور حج و زیارت، عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین نواب با سابقه و شناختی که از این حوزه دارد می توان شاهد خدمات و عملکردهای خوب وی در این حوزه بود.

رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: ارتباط با حوزه های علمیه و تعامل با مراجع از دیگر شاخصه های مثبت حجت الاسلام والمسلمین نواب به شمار می رود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات