۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۷۴۵۵

عمامه گذاری ۵ طلبه مدرسه امام حسن مجتبی کیانشهر اهواز

عمامه گذاری ۵ طلبه مدرسه امام حسن مجتبی کیانشهر اهواز
۵ طلبه مدرسه امام حسن مجتبی کیانشهر اهواز به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند.
حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) تصمیم بر آن شد تا تعدادی از طلاب که زمینه تلبس را داشته و برای کار‌های مذهبی اعم از اقامه نماز جماعت، منبر، فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی آمادگی دارند، به سلک روحانیت در بیایند.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز با بیان اینکه مراسم عمامه گذاری با حضور آیت الله موسوی جزایری در مسجد جامع کیانشهر برگزار شد، عنوان داشت: در کنار مراسم عمامه گذاری، محفل انس با قرآنی از سوی شهرداری ترتیب داده شد و به واقع دو برنامه کنار هم برگزار گردید که استقبال بسیار مراجعه کنندگان را به همراه داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۵ طلبه مدرسه به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند، افزود: قرار بر حضور نماینده، ولی فقیه استان در مراسم بود، اما به علت طولانی بودن برنامه هایشان، امکان حضور در مراسم عمامه گذاری فراهم نشد.

حجت الاسلام بلادیان پیرامون محل استقرار طلاب مدرسه گفت: با هماهنگی متولیان مسجد، ساختمان مستقر حوزه در مسجد در حال توسعه است و در حال حاضر ۱۵۰ متر به مساحت افزوده شد تا در سال آینده پذیرای طلاب بیشتری باشیم.

وی ادامه داد: بنا داریم تا در پایه اول تحصیلی با توجه به احتمال ریزش‌ها ۱۵ تا ۱۶ طلبه جذب کنیم و امیدواریم نیرو‌های نخبه و زبده و علاقه‌مند به دروس حوزوی، وارد حوزه علمیه شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات