۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۰۹۱۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

فرمایشات رهبری ترامپ را گیج و متحیر کرده است + فیلم

فرمایشات رهبری ترامپ را گیج و متحیر کرده است + فیلم
آیت الله نمازی گفت: فرمایشات و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب مانند بمب اتم در جهان تأثیرگذار است و ستون‌های کاخ استکبار را به لرزه در آورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان برای امت اسلامی در سراسر جهان به ویژه در ایران و کشور‌های اسلامی برکات و دستاورد‌های فراوانی را به همراه داشت.

وی انس مردم به ویژه جوانان به قرآن را یکی از دستاورد‌های ماه مبارک رمضان دانست و افزود: انجام مناسک شب‌های قدر، توبه و استغفار، توجه به گذشتگان و اموات و تجدید عهد با شهدا، اطعام و احسان مومنین نسبت به یکدیگر، رسیدگی به نیازمندگان، آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی، کمک به سیل زدگان از جمله این دستاورد‌ها است.

آیت الله نمازی همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس را یکی دیگر از دستاورد‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد و اظهار داشت: روز جهانی قدس روز مانور جهانی امت اسلام علیه اشغال سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمانان به اندازه‌ای عظمت دارد که ارکان کاخ مستکبرین جهان را به لرزه در می‌آورد.

وی از نماز عید سعید فطر بعنوان آخرین دستاورد ماه مبارک رمضان نام برد و افزود: در پایان همه دستاورد‌ها نماز عید فطر و حضور یکپارچه مسلمانان در صفوف به هم فشرده‌ای است که دارای پیام و هشداری علنی و صریح به آمریکا و اسرائیل است.

آیت الله نمازی در ادامه به برگزاری باشکوه سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و گفت: مراسم باشکوه سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور انبوه ارادتمندان، عاشقان ولایت، میهمانان خارجی و سفرای کشور‌های اسلامی نشان دهنده عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و محبوبیت ولی فقیه و جایگاه آن در امت اسلامی است.

به گفته وی، هر یک از فرمایشات و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب معادل یک بمب اتم در جامعه جهانی تأثیر گذار است و پایه‌ها و ستون‌های کاخ استکبارجهانی را به لرزه درآورده است و ترامپ را گیج و متحیر کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ترامپ رییس جمهور آمریکا و پمپئو وزیر امورخارجه این کشور به طوری گیج و مبهوت شده اند که امروز یک حرفی می‌زنند و فردا خلاف آن را بیان می‌کنند، ابتدا برای ایران ۱۰ شرط می‌گذارند، اما در ادامه منصرف می‌شوند و خواستار مذاکره با ایران می‌شوند و شماره تلفن می‌دهند.

آیت الله نمازی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها آشفته و روانی و به ریخته شده عمل می‌کنند، گفت: این نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی است که توانسته است دشمن را گیج و مبهوت خود کرده به طوریکه اراده و ثبات فکری و تعادل فکری خود را از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به برخی از فراز‌های مهم فرمایشات رهبری در رابطه با برگزاری اجلاس بحرین به عنوان معامله قرن اشاره کرد و گفت: این اجلاس متعلق به آمریکایی‌ها است و کام بحرین با ضعف و ناتوانی و روحیه ضد مردمی و ضد اسلامی خود میزبان و زمینه ساز این اجلاس شده است در حالیکه موضوع فلسطین از مسائل درجه یک دنیای اسلام است و خیانت کشور‌های اسلامی همچون بحرین و عربستان زمینه ساز چنین نقشه خباثت آمیزی شده است.

وی ادامه ادامه داد: حکام بحرین و سعودی باید بدانند در چه باتلاقی گام نهاده اند و طرح موسوم به معامله قرن هیچگاه به سرانجام نخواهد رسید و مخالفت کشور‌های عربی و گروه‌های فلسطینی با این طرح قابل تقدیر وتجلیل است.

آیت الله نمازی همچنین به برخی از فراز‌های مهم فرمایشات رهبری در دیدار با مسؤولان و سفرای کشور‌های اسلامی در عید فطر نیز اشاره کرد و گفت: پیام عید فطر اتحاد و همبستگی کشور‌های اسلامی و بازگشت به مضمون امت‌های اسلامی است و علاج مشکلات امروز دنیای اسلام بازگشت به خواسته قرآن مبنی بر ‹‹اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم›› است.

وی افزود: روشنفکران و علمای اسلامی برای تحقق این خواسته وظیفه مضاعفی دارند و کشور‌های اسلامی به جای اینکه در مقابل یکدیگر قرار بگیرند باید با حضور بیگانگان و جنایتکاران و دشمنان اسلام که فلسطین را غصب کردند صاف آرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: چرا در کشور اسلامی همچون لیبی باید دو گروه در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و خون یکدیگر را بریزند و چرا باید یک کشور مدعی اسلام مردم یمن و زیر ساخت‌های این کشور را بمباران و براساس خواست دشمنان عمل کنند.

به گفته وی، مسأله فلسطین مساله نخست دنیای اسلام است و جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا بر دفاع از ملت فلسطین تأکید کرد و در مقابل استکبار ایستاد و بر این ایستادگی ادامه خواهد داد چرا که معتقدیم مبارزه همه جانبه ملت فلسطین در ابعاد نظامی و سیاسی و فرهنگی تا زمانی که غاصبان تسلیم رای ملت فلسطین شوند باید ادامه داشته باشد و ملت فلسطین پیروز نهایی خواهد بود./۱۳۰۷/پ202/ب1
تعداد بازدید : 5
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
سردمداران امریکایی در با خیانت قرن می خواهند مسلمانان را دور بزنند و بر مسلمین جهان و کشورهای مسلمان است که توطیه امریکایی_صهیونیسمی را خنثی کنند که خیانت به خودشان و جهان هستی کرده اند، در بحبوبه ی معامله ی قرن دم از مذاکره با ایران می زنند که پای ایران هم به خیانت به جهان باز کنند، نظام رو به افول سرمایه داری می خواهد احیای نظام خود را برای تسلط بر جهان هستی و کشورهای مستقل دنیا (بعد از شکست داعش که آنهم خودشان سرپا کردن تا نظام سلطه را به جهان تحمیل کنند و نتیجه گرفتن) با احیای نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی سرپا کند و به هر راهی بزند محکوم به است، زیرا ملتهای مستقل نباید زیر بار استثمار روند که زیر بار ظلم رفتن همان و تسلط ظالم و گرفتن استقلال ملتها و از بین رفتن انسانیت و غذب الهی همان. اگر اعراب حاشیه ی خلیج فارس زیر بار خیانت قرن دهند در اصل ضربه به نظام جهان هستی می زنند و عذاب الهی از بی توجهی مسلمان به سرزمین های وحی است و خدا عذاب الهی نازل می کند که مسلمان وظیفه ی خود نبیند و خیانت قرن نباید به نام مسلمان تمام شود که نظام سلطه سعی در احیای نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی دارد و بر مسلمین است که جلوی آن بایستند نه با آن همراهی کنند که ابروی مسلمین را با احیای نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی و سلطه بر جهان هستی بریزند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
انقلاب اسلامی از جنس مشروطه و نهضت نفت نبود بلکه از جنس حنین و خیبر و عاشورا بود.
1
0