۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۰۹۲۶۸

اعزام ۸۸ زائر اولی به حرم رضوی از کاشان در ماه مبارک رمضان

اعزام ۸۸ زائر اولی به حرم رضوی از کاشان در ماه مبارک رمضان
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اعزام ۸۸ نفر زائر اولی در ماه مبارک رمضان از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان به مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: توزیع بسته‌های حمایتی ارزاق بین محرومین، توزیع گوشت عقیقه، اهدای کارت خرید به نیازمندان وبرگزاری طرح ‹‹کریمانه‌ای برای کودکان›› از دیگر اقدامات انجام شده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان در ماه پرخیر و برکت رمضان است.

وی همچنین برگزاری جلسات سیاست گذاری دهه کرامت، تجلیل از خادمین قرآنی، برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر با حضور خادمیاران رضوی و دیگر اقشار مردم در مسجد بقیه الله کاشان، آموزش و برگزاری کلاس‌های توجیهی خادم یاران را از دیگر اقدامات این دفتر در ماه مبارک رمضان برشمرد.

به گفته وی، بسته‌های حمایتی بین نیازمندان در قالب توزیع یکصد بسته حمایتی ارزاق شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات به همراه نبات و نمک متبرک به تعدادی از محرومین منطقه کاشان اهدا شد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان افزود: آموزش و برگزاری کلاس‌های توجیهی برای یکصد نفر از خادم یاران، توزیع ۳۶۰ کیلو گوشت عقیقه بین ۱۸۰ خانواده مستضعف، برگزاری طرح ‹‹کریمانه‌ای برای کودکان›› با همکاری گروه تبلیغی موعود در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، توزیع یکصد بسته ارزاق و ۷۰ قطعه بن خرید در مجموع به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این دفتر در کاشان است.

حجت الاسلام بصیرتی یادآور شد: تجلیل از یکصد نفر خادمین و خیرین قرآنی به همت دفتر نمایندگی نماینده مجلس شورای اسلامی در کاشان و با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ماه مبارک رمضان انجام شد.

لازم به ذکر است: شهرستان کاشان تنها شهرستانی است که هم ردیف با سایر استان‌های کشور دفتر نمایندگی و نماینده ولی فقیه مستقل از استان اصفهان دارد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات