۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۰۹۳۶۶
نجفی در تشریح جزئیات کمیسیون امنیت ملی:

ظریف: سیاست آمریکا در قبال کشورمان تغییر نکرده است

ظریف: سیاست آمریکا در قبال کشورمان تغییر نکرده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی جزییات جلسه امروز این کمیسیون با وزیرخارجه را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر این کمیسیون گفت: نشست امروز با حضور وزیر امور خارجه و به منظور بررسی و تبادل نظر پیرامون اخرین مسائل و تحولات سیاست خارجی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ظریف با اشاره به راهبرد‌های آمریکا مبنی بر فشار حداکثری بر ایران تصریح کرد که سیاست آمریکا در قبال کشورمان تغییر نکرده است و البته ایران هم اجماع جهانی علیه ایران را بشکند.

نجفی تصریح کرد: ظریف با اشاره به جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه کشور‌های مختلف از جمله ایران تاکید کرد که جنگ اقتصادی از اقدام نظامی بدتر است چراکه غیرنظامیان را نشانه می‌رود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اظهار کرد: ظریف همچنین تلاش‌های کشور‌ها در اجلاس موسوم به معامله قرن را بیهوده خواند و تصریح کرد که این تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

نجفی ادامه داد: وزیر امورخارجه با ارائه گزارشی از تحرکات اخیر در روابط با کشور‌های همسایه و منطقه، بر اهمیت این کشور‌ها در سیاست خارجی ایران تاکید و این رایزنی‌ها را در شرایط کنونی تاثیرگذار خواند. /۸۵۶/
ارسال نظرات