۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۰۹۵۹۹
حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی:

وهابیت نوکر آمریکا و اسراییل غاصب است

وهابیت نوکر آمریکا و اسراییل غاصب است
مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به فرارسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، گفت: وهابیت نوکر آمریکا و اسراییل غاصب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حسین رجایی خراسانی، شامگاه سه شنبه در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به ایراد سخنرانی پیرامون فرارسیدن سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع پرداخت.

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) مشهد با مرور جنایاتی که وهابیت خبیث در طول تاریخ علیه مسلمانان انجام داده، اظهار کرد: وهابیان اگر مسلمان بودند و دل شان برای اسلام می سوخت، آیا می توانستند نوکر اسراییل شوند و هرچه آمریکا بگوید، اطاعت کنند؟

وی افزود: 40 سال است که از انقلاب اسلامی ایران گذشته و ما پیوسته فریاد مظلومان عالم را اجابت کرده ایم. رژیم سعودی 35 مسلمان را در یک روز گردن می زند و عالم انقلابی آن ها را به شهادت می رساند؛ آن وقت ما ساکت بنشینیم؟ آن ها مشرکانی هستند که آمریکا را کدخدای خود قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی با اشاره به جنایاتی که رژیم آل سعود در یمن مرتکب شده است، خاطرنشان کرد: یمن سرزمین مقدسی است و ملت بسیار صالحی دارد. اولین کسی که در وادی السلام دفن شده، اهل یمن است و امیرمؤمنان(ع)‌بر او نماز گزارده اند. دشمنان اسلام امروز با دست خود مسلمانان به روی مردم مظلوم یمن آتش می ریزند و زیرساخت های آن ها را بمباران می کنند.

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: وهابیت فرقه خطرناکی است که سال هاست با اسراییل که دشمن قطعی اسلام است، ساخته اند و موجب آزار و اذیت مسلمانان شده اند.

وی ضمن مردود دانستن اتهامات وهابیت به شیعیان، گفت: در تمام 73 فرقه اسلامی، تشیع تنها فرقه ای است که نه درباره ائمه(ع) غلو می کنند و نه آن ها را مطرود می دانند. ما علی(ع)‌را خدا نمی دانیم اما ایشان را از خدا هم جدا نمی دانیم. از همین روست که می گوییم تشیع فرقه ناجیه است.

حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی اظهار کرد: امیرمؤمنان(ع)‌ آن کسی است که پیامبر اکرم(ص) در حضور 120 هزار نفر جمعیت، ایشان را به عنوان جانشین خود معرفی کردند. علامه امینی 20 سال زحمت کشید تا کتاب «الغدیر» را با رویکرد بررسی جایگاه امیرمؤمنان(ع) در کتب اهل سنت به نگارش درآورد و بر اساس این کتاب، پیامبر اکرم(ص) در مقاطع مختلف عمر شریف خود به مسأله ولایت امیرمؤمنان(ع) پس از خود اشاره کرده اند.

وی با اشاره به این که عداوت با تشیع توسط گروه های انحرافی در طول تاریخ مسبوق به سابقه بوده است، یادآور شد: از امام هادی(ع) سؤال کردند «چرا با وجود این که امیرمؤمنان(ع) زاهدترین، عالم ترین و عادل ترین مردم بود، عده ای با او به دشمنی برخاستند؟» حضرت فرمودند «چون در جنگ بدر، 35 نفر از قهرمانان مردم مکه به دست امیرمؤمنان(ع) کشته شدند.» قطبه، ولید، شیبه و دیگران به دست امام علی(ع) کشته شدند.

مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)‌ گفت: وهابیان در حالی می گویند «افتخار ما این است که یک بار هم السلام علیک یا رسول الله(ص) نگفته ایم»، که از جناب عایشه نقل شده است که پس از وفات پیامبر(ص) تا مدت ها مردم می آمدند و پیراهن ایشان را برای شفای بیماران خود به امانت می گرفتند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد بارگاه مطهر ائمه بقیع با دست مبارک امام زمان(عج) آباد شده و زیارت بارگاه این ائمه مظلوم نصیب تمام شیعیان شود./861/پ202/ب1

ارسال نظرات