۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۰۳۰۵
با تجلیل از اساتید برتر؛

نشست سالانه اساتید طرح ولایت برگزار شد

نشست سالانه اساتید طرح ولایت برگزار شد
همایش سالانه اساتید طرح ولایت از سوی مرکز آموزش اندیشه های بنیادین مؤسسه امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت الله رجبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش سالانه اساتید طرح ولایت از سوی مرکز آموزش اندیشه های بنیادین مؤسسه امام خمینی(ره) عصر امروز در سالن همایش های این مؤسسه آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین و قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) طرح ولایت را زمینه ساز پرورش نسل برای تمدن نوین اسلامی دانست و از آموزش مبانی بیانیه گام دوم انقلاب در این طرح خبرداد.

در ادامه حجت الاسلام صفدر الهی راد مسؤول اجرایی طرح ولایت از ثبت نام 12 هزار دانشجو برای شرکت در بیست و چهارمین دوره این طرح و پذیرش 4500 نفر از این میزان برای دوره تابستانی خبرداد.

در این مراسم که بیش از 100 نفر از اساتید دروه بیست و پنجم طرح ولایت شرکت داشتند، شخصیت هایی از جمله حجج اسلام میرسپاه، علی مصباح یزدی و مجتبی مصباح یزدی حضور داشتند.

در این مراسم همچنین از اساتید موفق و برتر دوره گذشته حجج اسلام قاسم روانبخش، احمد سعیدی، سید یاسر صادقی، حسن عالم ، محمدرضا کدخدایی، ولی الله زحمتکش و آقای دکتر حسن عبدی تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌ شود، طرح ولایت با هدف ترویج اندیشه اسلام ناب و پرورش نسل صالح انقلاب و با افق تمدن سازی نوین اسلامی از سال 74 زیر نظر آیت الله مصباح یزدی و با عنایت مستقیم رهبر معظم انقلاب راه اندازی شده و هرساله با استقبال خوب دانشجویان مواجه یم شود.

در این طرح دانشجویان طی 40 روز در تابستان هر سال مباحثی از جمله مبانی اندیشه اسلامی، انقلاب و ولایت فقیه را از محضر اساتید برجسته حوزه علمیه در جوار مرقد نورانی امام رضا(ع) آموزش می‌ بینند و بعد از گذرندان دوره فارغ التحصیل این طرح می‌ شوند./1330/ج

ارسال نظرات