۱۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۱۰۷۷
نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی؛

امروز نظام ارتباطات رسانه ای سرنوشت ملت ها را به هم گره زده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد و تصریح كرد:امروز نظام ارتباطات رسانه ای، سرنوشت ملت ها را به هم گره زده و فاصله زمانی، آگاهی از هم را به صفر رسانده است.
نماينده ولي فقيه در مازندران

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نور الله، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.
 
آیت الله طبرسی در این پیام خود آورده است: دنیای امروز که به عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات شهرت یافته و از آن به دهکده اطلاعات یاد می شود در سیطره رسانه های گروهی قرار گرفته و سرعت اطلاع رسانی آن از سرعت صوت و نور نیز پیشی گرفته و دیگر نمی توان فاصله های جغرافیایی و کهکشانی را معیار فقدان اطلاعات محسوب نمود.
 
در ادامه این پیام آمده است: امروزه شاهد یکپارچگی فرهنگی، اجتماعی ملت هایی هستیم که تا دیروز حتی نام همدیگر را نیز نشنیده بودند و در گمام این همزیستی هم نمی زیستند اما امروز نظام ارتباطات رسانه ای، سرنوشت ملت ها را به هم گره زده و فاصله زمانی، آگاهی از هم را به صفر رسانده است و این امر مهم میسر نمی شد مگر به نقش آفرینی ها خطر پذیری ها نیز مهارت ورزی های اقشار زحمتکش جامعه خبری که در خط مقدم آن خبرنگاران فداکار و ایثارگر مستقرند و با در کف نهادن جان شیرین خود شهیدار ارتقا و شعور و آگاهی مردم جهانند که نمونه بارز آن شهید صارمی بوده که طبعاً پرچمدار خبرنگاران شهید و جانباز.

این پیام می افزاید: روز خبرنگار را گرامی داشته و از همه خبرنگاران عزیز ایرانی از جمله خبرنگاران مازندرانی صمیمانه می خواهم که با شجاعت، مهارت و صداقت هر روز برپا کننده حماسه های بزرگی باشند که طی آن رسالت نبوی آنان که خبررسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی است، تحقق یافته و دین آنها ادا گردد ودر تبیین مسائل اخلاقی، سیاسی، ولایی، کوشا وساعی باشند./د102
ارسال نظرات