۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۱۱۴۳۷
آیت الله نعیم آبادی:

کار و تلاش جوان ایرانی تودهنی به دشمنان است

کار و تلاش جوان ایرانی تودهنی به دشمنان است
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: کار و تلاش جوان ایرانی تودهنی به دشمنی است که می‌خواهد ما را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در آیین سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) به میزبانی حسینیه اعظم حضرت اباالفضل (ع) که با حضور امام جمعه، فرماندار، علما و روحانیان و اقشار مختلف مردم عزادار صادق آل محمد (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت این ایام و به بیان حدیث شریفی از آن حضرت پرداخت که می‌فرماید، " ما ضَعُفَ بَدَنٌ عَمّا قَوِیَتْ عَلَیْهِ النِّیَّةُ " در موردى که نیت و اراده آدمى قوى باشد، بدن دچار ضعف و ناتوانى نمى گردد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه بر اساس این حدیث شریف هرجا کمبودی داریم باید اراده خود را در رفع آن استوارتر کنیم، افزود: پس انقلاب در بعد نظامی و دفاعی خواستیم که کشورمان آقایی کند و امروز این مهم میسر شده، اما متأسفانه این فعل خواستن در کشورمان در بُعد اقتصادی صرف نشده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه مهم گام دوم بر دو اصل امید و ما می‌توانیم بسیار تأکید کرده اند، خاطرنشان کرد: بیماری که ناامید شود هیچگاه امیدی به بهبود او نیست، اگر این دو اصل در جامعه بمیرد همه چیز مرده و اگر زنده بماند همه چیز احیا می‌شود؛ همانا نقش امید در زندگی آدمی تلاش آفرینی و حیات بخشی است.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: نبی مکرم اسلام در این زمینه می‌فرماید، "ألامل رحمةٌ لأمتی ولولا ألامل مارَضَعتْ والدةٌ وَلدَها و لاغَرَسَ غارسٌ شَجَراً" آرزو برای امت من رحمت است. اگر آرزو نبود هیچ مادری به فرزند خود شیر نمی‌داد و هیچ باغبانی درختی در زمین نمی‌نشاند؛ همانا این مسئله در جامعه نیز همین گونه است، جامعه‌ای که ناامیدی آنرا فرا بگیرد دست به خود کشی اجتماعی می‌زند و این هدف دشمن از ایجاد ناامیدی در بین مردم ما است.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه کار و تلاش جوان ایرانی تودهنی به دشمنی است که می‌خواهد ما را ناامید کند، گفت: امروز با تکیه بر توان و تولید داخلی، تغییرنگرش جوانان تحصیلکرده و توجه مردم و مسئولان به بخش‌های کشاورزی، دامپروری و صنعت می‌توانیم خدعه اقتصادی دشمن برای ناامید کردن ملت از انقلاب را باطل کنیم./۹۷۷/پ210/ب1
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
جواد رمضانیان
ارسال نظرات