۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۱۱۷۹۴
نماینده مجلس:

اروپا با گستاخی می‌خواهد برای ایران‌ تعیین تکلیف ‌کند‌

اروپا با گستاخی می‌خواهد برای ایران‌ تعیین تکلیف ‌کند‌
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا با گستاخی تمام برای ایران اسلامی تعیین تکلیف می‌کند و مسئولان ما باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا پورابراهیمی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) خیابان مهدیه کرمان اظهار داشت: به شدت نیازمند اقداماتی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ادبیات مسئولان انقلاب اسلامی ایران باید مردمداری باشد و اساس تشکیل انقلاب همین است گفت: قبل از انقلاب مردم و مسئولان ارتباطی با هم نداشتند اما انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب کاملا مردمی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی مسئولان باید افرادی باشند که درد مردم را کشیده باشند و پای درد مردم بنشینند افزود: عمده‌ترین مشکل امروز کشور مباحث اقتصادی و معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه در حوزه علم و دانش در طول چهل سال از انقلاب موفقیت‌های زیادی داشتیم و دشمن از این موضوع بسیار ناراحت است گفت: دانش هسته‌ای دستاورد زحمت‌هایی است که دانشمندان جوان کشور کشیدند و امروز مولفه قدرت کشور دانش و سطح علمی کشور است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه در حوزه نظامی نیز کشور آنقدر قدرتمند شده که دشمن فکر حمله با کشور را هم نمی‌کند و این عزت حاصل خون شهیدان است بیان کرد: دشمن هر دشمنی که می‌توانست علیه کشور انجام بدهد تاکنون انجام داده و اگر می‌توانست حمله نظامی انجام بدهد به ما اجازه تحرک نمی‌داد.

وی با بیان اینکه دشمن روزی هواپیمای مسافربری ما را می‌زند و امروز ما پهپاد آمریکا را می‌زنیم و دشمن جرات صحبت کردن ندارد گفت: آمریکا در دنیا تحقیر شده و عظمت جمهوری اسلامی ایران او را زمین‌گیر کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در هیچ جا به ما وفادار نبوده و در هیچ عهد و پیمانی به تعهدات خود پایبند نبوده است تصریح کرد: اگر اراده مسئولان کشور باشد در حوزه اقتصادی نیز موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن در 10 سال گذشته بعد از ناکامی در انواع توطئه‌های خود جنگ اقتصادی علیه کشور را راه‌اندازی کرده است گفت: دشمن معیشت مردم ما را نشانه گرفته و مقام معظم رهبری از سال 90 برای حوزه اقتصاد کشور دستورالعمل داشته و شعارهای سال بر همین اساس است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشور بر معیشت مردم اثر گذاشته و هدف دشمن هم همین است افزود: تمام روسای دولت‌های آمریکا از هر حزب و گروهی براندازی نظام را در برنامه داشتند.

وی با بیان اینکه آمریکا با تفکر شیعی مردم ایران که برگرفته از تفکر عاشورایی امام حسین(ع) است مشکل دارد گفت: آمریکا فکر می‌کرد که با تحریم می‌تواند مردم ایران را از اعتقادات شیعی خود جدا کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم سختی‌ها را با جان خریده اما دست از انقلاب عاشورایی خود برنمی‌دارند افزود: برجام بهانه بود و آمریکا با برجام زمان کشور را گرفت و در آخر هم به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اجازه نخواهند داد مسئولان کشور ذره‌ای از منافع ملی کوتاه بیایند گفت: اروپا با گستاخی تمام برای ایران اسلامی تعیین تکلیف می‌کند و مسئولان ما باید هوشیار باشند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بعضی از تصمیمات اشتباه اقتصادی کشور را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است عنوان کرد: تعیین نرخ ارز در سال گذشته خیانت به کشور بود.

وی با بیان اینکه دشمن طراحی هدفمند و هوشمندانه دارد و مسئولان کشور ما باید تصمیمات اقتصادی را بر اساس جنگ اقتصادی اتخاذ کنند گفت: دولت باید حرکت کند و با توصیه اخلاقی نمی‌شود کشور را اداره کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید طرح تحول اقتصادی کشور را پیگیری کند افزود: امروز اولویت کشور اصلاح ساختار اقتصادی است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات