۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۱۲۰۶۳
خطیب جمعه ساری:

آمریکا و اروپا دارای یک هدف مشترک علیه ایران هستند

آمریکا و اروپا دارای یک هدف مشترک علیه ایران هستند
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها فرقی با هم ندارند و بر سر یک سفره هستند، گفت: آمریکایی‌ها ثابت کردند به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) بر ضرورت بهره گیری مناسب از سیره عملی آن حضرت در جامعه تأکید کرد و با بیان این که حضرت معصومه (س) از یک جایگاه ارزشمندی در میان ائمه معصومین (ع) برخوردار است، افزود: کسی که به قم و حرم آن حضرت مشرف می‌شود بهشت بر او واجب است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مراجع عظام تقلید ارادت خاصی به این بانوی ارزشمند دارند و در محضر ایشان زانوی ادب می‌زنند، خاطرنشان کرد: امروز باید سیره آن حضرت بیش از پیش در جامعه ترویج و گسترش یابد.
 
حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور گسترده گردشگران در مناطق مختلف استان اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه وضعیت عفاف و حجاب در این مناطق شرایط خوبی ندارد، تصریح کرد: زمانی که فصل تابستان فرا می‌رسد به دلیل گسترش بدحجابی در جامعه مؤمنان غصه دار می‌شوند.
 
وی با بیان این که سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت معصومه و حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان و دختران جوان جامعه اسلامی است، تصریح کرد: بانوان و دختران جوان کشورمان باید در حفظ عفاف و حجاب این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که وضعیت حجاب برخی از بانوان در جامعه جای تأسف دارد، خاطرنشان کرد: نباید در یک جامعه دینی و اسلامی شاهد بدحجابی و بی عفتی برخی‌ها باشیم.
 
وی با اشاره به این که در موضوع الگو سازی اهل بیت (ع) برای جامعه موفق عمل نکردیم، بیان داشت: متأسفانه مسؤولان و متولیان کشور نتوانستند به خوبی الگو‌هایی دینی را به جوانان معرفی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بدعهدی‌های آمریکا در سال‌های اخیر اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی‌ها بدون توجه به تعهدات بین المللی از یک توافق نامه مشترک خارج شدند، افزود: امروز نیز شاهد وعده‌های توخالی اروپایی‌ها هستیم.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها فرقی با هم ندارند و بر سر یک سفره هستند، بیان داشت: آمریکایی‌ها ثابت کردند به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیستند./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات