۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۱۲۷۸۹
حجت الاسلام پور محمدی:

دستاورد‌های انقلاب نباید با سلیقه‌های سیاسی درگیر شود

دستاورد‌های انقلاب نباید با سلیقه‌های سیاسی درگیر شود
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید دستاورد‌های انقلاب با سلیقه‌های گروهی و سیاسی درگیر شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیر جامعه روحانیت مبارز کشور امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان در امیرکلا بابل با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، آن را حاوی مطالب و راهکار‌های مهمی برای پیشرفت کشور دانست و گفت: این بیانیه نتیجه تجارب چهل ساله مدیریت ملی و فراملی مقام معظم رهبری است.
 
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در همین راستا دشمن می‌کوشد برخی ضعف‌ها و موضوعاتی که اصلاً وجود نداشته را بزرگ جلوه دهد.
 
وی با اشاره به این که در بیانیه گام دوم انقلاب به دستاورد‌های چهل ساله انقلاب نیز اشاره شده است، گفت: این بیانیه تصویر صحیحی از پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب و راهی برای حرکت در مسیر رشد و تعالی آینده است.
 
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین و منفی می‌کوشد تا دستاورد‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا تحریم‌ها و فشار‌های بسیاری را علیه کشورمان در نظر گرفتند.
 
وی با تأکید براین که نباید دستاورد‌های انقلاب با سلیقه‌های گروهی و سیاسی درگیر شود، افزود: دستاورد‌های چهل ساله انقلاب نتیجه تلاش‌های همه مسؤولان و مدیران کشور در این چهار دهه است.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز کشور با بیان این که دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکایی‌ها همه توان خود را برای ناامید کردن مردم به کار گرفتند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند کلید واژه حل بسیاری از مشکلات امید است که باید در میان مردم تقویت شود.
 
وی، تزریق روحیه امید در مردم را یکی از وظایف مهم روحانیت برشمرد و خاطرنشان کرد: گسترش امید در میان مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع و مسیر را برای آینده روشن هموار‌تر کند.
 
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که دشمن در ایجاد فضای ناامیدی در میان مردم شکست خورده است، تصریح کرد: هدف دشمن از تحریم و ناامید کردن مردم، ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب بوده است که شکست خورده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات