۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۱۲۸۷۵

ملاقات عمومی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با مردم

ملاقات عمومی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با مردم
آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار مردمی هفتگی خود با مردم به مشکلات آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج نوزدهم تیرماه در دیدار مردمی هفتگی خود با مردم به مشکلات آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین نمایندگان برخی دستگاه‌های استان اعم از کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده حقوقی دفتر ایشان نیز با حضور در این دیدار از نزدیک به مشکلات مراجعه‌کنندگان رسیدگی کردند.

گفتنی است از ابتدای حضور آیت‌الله حسینی همدانی در استان البرز، ملاقات حضوری با وی، هر هفته و به‌طور دائمی در روزهای چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج به آدرس کرج – بلوار امامزاده حسن (ع) – جنب مصلای امام خمینی (ره) – خیابان شهید نصرتی – جنب حوزه علمیه امام صادق (ع)برقرار می‌باشد.

مرکز مشاوره امین مصلی کرج نیز، با بهره گیری از مشاورین و اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی، در زمینه مهارت های زندگی، ازدواج، تربیت فرزند، اخلاقی و اعتقادی به ارائه خدمات می پردازد.

لازم به ذکر است خدمات این مرکز کاملاً رایگان بوده است.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات