۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۱۳۱۲۹
محمد:

توان سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا درخدمت توسعه شهر تهران است

توان سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا درخدمت توسعه شهر تهران است
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه توان سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا درخدمت توسعه تهران است،گفت: مشکلات تهران در همه حوزه‌ها از جنس ابرچالش است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی مناطق ٢١ و ٢٢ و کنترل سیلاب شمال و غرب شهر تهران که با حضور قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو و پیروز حناچی شهردار و جمعی از اعضای شورای‌شهرتهران برگزار شد، گفت: مشکلات تهران در همه حوزه‌ها از جنس ابرچالش است و رسیدگی به این چالش‌ها، اولویت مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خود را موظف می‌داند تا در کنار شهرداری، پتانسیل موجود را در خدمت توسعه شهر تهران قرار دهد تا شاهد رفاه بیشتر شهروندان باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تاکید کرد: یکی از مسائل شهر تهران، کنترل روان‌آب‌ها است؛ این مساله در مناطق ٢١ و ٢٢ که نسبت به مناطق دیگرجمعیت بیشتری دارد به خوبی مشهود است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت آب‌های سطحی یکی از اولویت‌های اصلی است، تصریح کرد: فروردین ماه امسال شاهد مشکلات عدیده در اکثر کلان‌شهر‌ها بودیم. با همین تدابیر امیدواریم تهران یک شهر ایمن در حوزه کنترل روان‌آب‌های سطحی باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در این پروژه امور مربوط به ٣ رشته تونل زیر بزرگراه فتح، بزرگراه مخصوص و به سمت وردآورد در مأموریت‌ قرارگاه است که به روش TBM تمام مقطع انجام می‌شود.

محمد ادامه داد: امیدواریم با هدایت این آب‌ها به رودخانه‌های کرج و کن و بالا آمدن سطح آب‌های زیرزمینی، شاهد رفاه بیشتر مردم جنوب غرب تهران باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پایان با تاکید بر اینکه توان قرارگاه و سپاه پاسداران در خدمت توسعه شهر تهران است.خاطر نشان کرد: بابت همکاری مطلوبی که میان شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء وجود دارد، از شهردار تهران تشکر می کنم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات