۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۳۴۷۹
سردار جوانی:

برخی برای رسیدن به اهداف خود دشمن را قوی جلوه می‌دهند

برخی برای رسیدن به اهداف خود دشمن را قوی جلوه می‌دهند
جوانی گفت: برخی در داخل برای رسیدن به اهداف خود ما را ضعیف و دشمن را قوی جلوه می‌دهند اما دشمن 40 سال با این نظام مقابله کرده و ما هر سال قوی‌تر شدیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار یدالله جوانی در نشست تبیین و گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب در کرمان اظهار داشت: بیانیه گام دوم بدون تردید سند زرینی است که در پایان ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی صادر شد و وقتی این سند در اختیار ملت و نخبگان قرار گرفت، ارزیابی اولیه نشان داد روی این سند کارهای تخصصی زیادی صورت گرفته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری ۴۰ ساله اول انقلاب را به گام اول و چهل سال دوم را به گام دوم تشبیه کردند و جوانان باید این گام دوم را بردارند تا آرمان انقلاب اسلامی تحقق پیدا کند.

وی بیان کرد: این نقشه راه اگر بخواهد پیاده‌سازی شود نیاز به گفتمان‌سازی دارد و هدف این است نسبت به بیانیه، فهم و درک بهتر پیدا کنیم و ببینیم چه کارهایی را می‌توان انجام داد تا وظیفه خود را در زمینه گفتمان‌سازی انجام داده باشیم.

جوانی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی شده نسبت به گفتمان‌سازی با تمرکز بر جوانان در جامعه اقدام کنیم، بیان داشت: قطعا زمانی موفق می‌شویم که احساس مسؤولیت نسبت به بیانیه داشته باشیم و تا زمانی که احساس مسؤولیت در ما به وجود نیاید‌، نمی توانیم هیچ کار موثری انجام دهیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و ... در راستای گفتمان‌سازی گفت: در خود بیانیه تصریح شده مخاطبان جوانان هستند اما تمرکز رهبری بر جوانانی است که باید به صحنه بیایند و یک خیزش و نهصتی ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان طی ۴۰ سال گذشته، ناکام و ناامید برای زمین زدن این مردم بودند و هشت سال جنگ تحمیلی را به کشور و مردم ما تحمیل کردند امروز برای اینکه به ضن خود موفق شوند یکی از کانون‌های تمرکزشان در حوزه جنگ و عملیات روانی و استفاده از فضای مجازی و رسانه و تصویر‌سازی‌های غلط دست زده‌اند.

جوانی با تأکید بر اینکه نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب باید هدفمند باشد، گفت: اینکه رهبری در برابر کسانی که از مذاکره سخن می‌گویند، می‌فرمایند: همه چیز امیدبخش است به این معنا نیست که ایشان مشکلات را نمی‌بینند بلکه ایشان می‌گویند: مشکل داریم اما بن بست نداریم.

وی، جوانان را اولین داشته‌های کشور دانست و با تأکید بر اینکه اگر به جوانان مؤمن و متدین میدان داده شود، هر بن‌بستی باز می‌شود، تصریح کرد: ایران ظرفیت‌های فراوان جمعیتی و منابع دارد و علت عقب‌افتادگی‌ها نیز به خاطر وابستگی‌های ما در گذشته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی در داخل کشور برای رسیدن به اهداف خود ما را ضعیف و دشمن را قوی جلوه می‌دهند اما دشمن 40 سال با این نام و انقلاب مقابله کرده و ما هر سال قوی‌تر شدیم.

جوانی جنگ امروز را جنگ اراده‌ها دانست و عنوان کرد: دشمن می‌‌خواهد به ملت ما القا کند که یا موشک یا معیشت و این نگاه خائنانه است که درباره موشک مذاکره کنیم تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

وی با بیان اینکه دشمن می‌فهمد ما چه در دست داریم و می‌خواهد ابزار دفاع ما را بگیرد، گفت: امروز در سه حوزه اصلی شکستن مقاومت، اقتصادی و روانی فشار به ملت ایران وارد می‌کنند اما در تمام این حوره‌ها ایران کار می‌کند و نشالنه‌های عبور موفق را می‌بینیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جریان انقلابی نباید دچار حواشی شود.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات