۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۱۳۹۴۳
مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان:

صدا و سیما و رسانه ها ظرفیتی عظیم در پرداختن به اهمیت اقامه نماز جمعه هستند

صدا و سیما و رسانه ها ظرفیتی عظیم در پرداختن به اهمیت اقامه نماز جمعه هستند
حجت الاسلام دانشی نماز جمعه را پایگاه خنثی سازی توطئه دشمن خواند و گفت: از ظرفیت رسانه و صدا و سیما برای اقامه نماز جمعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، بعداز ظهر امروز در نشست کمیته خبری و رسانه‌ای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز لرستان که به میزبانی معاونت سیمای صدا و سیمای لرستان برگزار شد، گفت: فعالیت های این ستاد در سه قسمت اجرا می شود.

وی با بیان اینکه قسمت نخست فعالیت‌های کمیته خبری و رسانه‌ای ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه از ۱۶ تیر تا امروز ادامه داشت، عنوان کرد: بخش دوم فعالیت‌ها از امروز تا پنجم مرداد و بخش سوم نیز از پنجم مرداد تا پایان سال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دانشی با تأکید بر ضرورت پر رنگ سازی چهلمین سال تأسیس اقامه نماز جمعه گفت: باید از ظرفیت صدا و سیما در این زمینه بهره مند شد و با استفاده از این ظرفیت به اهمیت اقامه نماز جمعه و حضور بیشتر مردم پرداخته شود.

وی به ضرورت بهره مندی از ظرفیت رسانه ها و انعکاس بیشتر برنامه های خبری با موضوع نماز جمعه عنوان داشت: نماز جمعه از برکات و دستاوردهای انقلاب است و باید دستاوردهای نماز جمعه بین مردم تبیین شود.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان به خدمات نماز جمعه به انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اقامه نماز جمعه نماد وحدت و همدلی است و از تریبون نماز جمعه باید در زمینه تبیین و بیان دستاوردهای نماز جمعه بهره مند شد.

وی اظهار داشت: از سوی صدا و سیما باید میزگردهای تلویزیونی با موضوع نماز جمعه چند روز پیش از پنجم مرداد برگزار و تقویت یابد و به بیان دستاوردها و ظرفیت های نماز جمعه پرداخته شود.

حجت الاسلام دانشی بر ضرورت ایجاد موج خبری با محوریت نماز جمعه در راستای تبیین اهمیت اقامه نماز جمعه و پرداختن به این موضوع مهم خاطرنشان کرد: از سوی صدا و سیما باید برنامه های فرهنگی با محوریت نماز جمعه پخش شود و برای حضور پر رنگ مردم در نماز جمعه برنامه داشته باشد.

وی نماز جمعه را پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری بین مردم عنوان و خاطرنشان کرد: نماز جمعه پایگاه خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف بوده و باید با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، خبری و رسانه ای به این موارد پرداخته شود/9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات