۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۱۴۰۴۷
با حضور آیت الله سبحانی؛

سلسله جلسات اندیشه اسلامی در مدرسه علمیه نواب برگزار می شود

سلسله جلسات اندیشه اسلامی در مدرسه علمیه نواب برگزار می شود
حجت‌الاسلام اسفندیاری گفت: سلسله جلسات اندیشه اسلامی با حضور حضرت آیت الله سبحانی در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمد اسفندیاری، مدیر مدرسه علمیه نواب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری کلاس درس اندیشه اسلامی با حضور حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در ایام تابستان در مدرسه علمیه نواب خبر داد.

وی با اشاره به استقبال طلبه ها از کلاس درس حضرت آیت الله جعفر سبحانی، گفت:  حضرت آیت الله سبحانی از سال 84  در این مدرسه به بیان سلسله دروس اندیشه های اسلامی اعم از کلامی و فلسفی و گاهی بین رشته ای می پردازد که با استقبال طلاب مواجه شده است.

حجت‌الاسلام اسفندیاری افزود: بحث های مفیدی را حضرت آیت الله سبحانی در این سلسله جلسات مطرح می کند که از برنامه های موفق است، هرساله این سلسله درس ها جمع آوری شده و بعد از تأیید این مرجع تقلید به صورت کتاب تدوین شده و در اختیار مدارس و طلبه ها قرار می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه نواب خاطرنشان کرد: برنامه درس حضرت آیت الله سبحانی هر روز از طریق سایت های حوزوی در قم و مشهد در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی ابراز کرد: حضرت آیت الله سبحانی امسال در برگزاری سلسله جلسات اندیشه های اسلامی رویکرد جدید دارد و الدراسات الفلسفيه و بحث های معترضین و موافقین را مطرح کرده و به قول ایشان آن چه ثواب است و حقیقت دارد را بیان می کنند.

حجت‌الاسلام اسفندیاری به برگزاری دوره های تخصصی توسط حجت الاسلام والمسلمین علی ربانی گلپایگانی از برجسته ترین اساتید کلامی در مدرسه نواب نیز اشاره و اظهار کرد: بحث های امامت و بحث های کلام جدید در این دوره تخصصی مطرح می شود و در پایان آزمونی برگزار شده و به نفرات برتر هدایایی اهدا می شود.

گفتنی است؛ سلسله دروس اندیشه اسلامی با حضور حضرت آيت الله حاج شيخ جعفر سبحاني از روز یکشنبه 30 تیرماه 98 از ساعت 10:30  تا 11:30 به مدت دو هفته ادامه دارد و بحث موضوعي حول موقف المويدين للدراسات الفلسفيه في حقل المعارف الدينيه و موقف المعترضين لها تبیین می شود./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات