۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۱۴۱۴۵
نامه ۱۷۰ نماینده به رییس‌جمهور:

دولت به تکلیف خود در تأمین قیر رایگان عمل کند

دولت به تکلیف خود در تأمین قیر رایگان عمل کند
۱۷۰ نفر از نمایندگان در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار اجرای مصوبه مجلس درباره تأمین قیر رایگان و تحویل آن به دستگاه‌های ذیربط شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه سی و یکم تیرماه سال ۹۸، نامه ۱۷۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور برای اجرای یکی از تبصره‌های قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور را قرائت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

بدینوسیله ما نمایندگان مجلس در راستای ارتقای نقش نمایندگی خود در اجرای بند (ه) تبصره ۱ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور که شرکت ملی نفت ایران را مکلف به تأمین حداقل ۴ میلیون تن قیر به ارزش ریالی حداکثر ۶۰ هزار میلیارد ریال از محل دریافتی‌های خود بابت سهم دولت از فروش میعانات گازی و نفت خام به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های داخلی نموده است، خواستاریم که با توجه به گذشت چهار ماه از ابتدای سال جاری دستور فرمایید نسبت به اجرای دقیق مُر قانون و تحویل آن به دستگاه‌های ذیربط که در بند‌های مختلف تبصره یک مشخص شده است، اقدام شود تا مردم شریف ایران در شهر‌ها و روستا‌ها از خدمات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند. /۸۵۶/
ارسال نظرات