۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۱۴۲۵۸
با حضور آیت الله صدیقی؛

اختتامیه بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می‌شود

اختتامیه بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می‌شود
گنجی گفت: برای هر دو نشست تخصصی و عمومی طرح تقویت با حضور آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران مراسم اختتامیه رسمی در روز چهارشنبه جاری برگزار می شود.
حسین گنجی، مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره این طرح در تابستان جاری خاطرنشان کرد: این طرح از ۱۳ تیرماه آغاز شد و ان شاءالله ۲ مردادماه به کار خود پایان خواهد داد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ نشست این طرح با حضور پرشور عموم مردم در قالب دو نشست تخصصی و عمومی برگزار شده است، ابراز کرد: نشست تخصصی همه روزه عصر‌ها با حضور طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان و نشست عمومی هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه مصلای شهرکرد برگزار می‌شود.

گنجی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این طرح به طور رسمی در روز چهارشنبه جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای هر دو نشست تخصصی و عمومی با حضور آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران مراسم اختتامیه رسمی برگزار خواهد شد که در این نشست‌ها نماینده، ولی فقیه در استان و مسؤولان ارشد استان نیز حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همه این نشست‌ها از سوی صدا و سیمای استان به طور کامل ضبط شده است، خاطرنشان کرد: به یقین این نشست‌های معرفتی در بازه‌های مختلف زمانی برای عموم مردم از مرکز صدا و سیمای استان پخش خواهد شد؛ ضمن اینکه فایل همه نشست‌ها در اختیار شبکه سراسری قرآن نیز قرار می‌گیرد.

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد با بیان اینکه پس از برگزاری طرح طبق روال گذشته یک آسیب شناسی کلی در این زمینه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کلیت طرح مورد استقبال عموم قرار گرفته که جای شکرگزاری دارد.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط هر روز بیش از ۳ هزار نفر از معارف ناب این نشست‌ها بهرمند شدند، تصریح کرد: امسال در قالب طرح تقویت همه ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب تبیین و تشریح شد که ان شاءالله خروجی آن نیز در قالب چند جلد کتاب چاپ خواهد شد.

گنجی در پایان با تشکر از اطلاع رسانی و پوشش خبری خوب خبرگزاری رسا در این دوره از طرح ابراز کرد: به جرأت می‌توان گفت که بهترین پوشش خبری نشست‌های طرح از سوی خبرگزاری رسا صورت گرفته که این امر جای تقدیر و تشکر دارد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات