۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۱۴۴۲۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

پایگاه های اوقات فراغت فرصت مناسبی برای تبلیغ چهره به چهره است

پایگاه های اوقات فراغت فرصت مناسبی برای تبلیغ چهره به چهره است
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان به اثرگذاری تبلیغ چهره به چهره اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان بین نسل جوان در غنی سازی اوقات فراغت در تقویت تبلیغ چهره به چهره مهم است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت تبلیغ در جامعه پرداخت و بیان داشت: تبلیغ به موقع و گسترده امری مهم برای مقابله با آسیب های اجتماعی و مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر این آسیب ها است.

وی با اشاره به برپایی پایگاه های اوقات فراغت در استان لرستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی افزود: برپایی این پایگاه ها و حضور مبلغان فرصتی مناسب برای تقویت تبلیغ چهره به چهره در جامعه است.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: تبلیغ چهره به چهره از اثرگذارترین شیوه های تبلیغی در جامعه بوده و نتایج مطلوب تری دارد، در کنار وجود فرصت فضای مجازی برای تبلیغ نباید از تبلیغ چهره به چهره نیز غافل شد و برگزاری گفتمان های دینی و پایگاه های اوقات فراغت فرصتی برای بهره مندی از این روش تبلیغی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون 100 مبلغ در پایگاه های اوقات فراغت در حال انجام وظیفه و تلاش برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بوده و تلاش تبلیغی این مبلغان سد راه هجمه ها و دسیسه های فرهنگی خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به فعالیت تبلیغی مبلغان در مناطق سیل زده پلدختر اشاره و عنوان کرد: در این مناطق ابتدا هشت پایگاه اوقات فراغت برپا شد و با توجه به استقبال نسل جوان و نوجوان 20 پایگاه فراغتی دیگر نیز اضافه شد.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان در مناطق سیل زده در راستای تقویت روحیه امید و نشاط بین نسل نو و ارتقای امنیت روحی در جامعه نقش آفرین است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات