۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۱۵۱۴۳

گسترش اعتصاب غذا در میان اسیران فلسطینی/وحشت اشغالگران از عملیات مقاومت

گسترش اعتصاب غذا در میان اسیران فلسطینی/وحشت اشغالگران از عملیات مقاومت
منابع فلسطینی از پیوستن شمار دیگری از اسیران فلسطینی به نبرد شکم‌های گرسنه با اشغالگران قدس و زخمی شدن چهار جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها در نابلس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رسا، با پیوستن شمار دیگری از اسیران فلسطینی به نبرد شکم‌های گرسنه با اشغالگران قدس، موج اعتصاب غذا در میان اسیران دربند گسترش یافت.

هیئت رهبری جنبش خلق از پیوستن 18 اسیر جدید به اعتصاب کنندگان خبر دادبر اساس بیانیه این هیئت، یحیى زهران،فادی الخیزران، ایاد ابو خیط،  مصعب محمود،محمد الزعنون، معاذ الکعبی، طارق درویش، اسماعیل علیان، محمود هماش( عبسی )،محمد الرشدی، محمد فیراوی،شفیق صعابنة، رافت عسعوس، حسن احمد، محمد حمد، شهاب مزهر، سلطان ابو الحمص و احمد ابو عمشة اسیران جدیدی هستند که به اسیران  اعتصاب کننده پیوسته اند.

اسیران فلسطینی از چند روز پیش در اعتراض به شرایط نامناسب زندان‌های اشغالگران و رفتارهای سرکوبگرانه و خشونت آمیز آنها دست به اعتصاب غذا زده  اند.

وحشت اشغالگران از عملیات مقاومت

خبر دیگر  اینکه ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به احداث خاکریز مرتفع در مرزهای نوار غزه و مناطق اشغالی از ترس عملیات مقاومت ادامه می دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ادامه فعالیت یگان مهندسی فرماندهی جنوبی ارتش رژیم در احداث خاکریز در مرزهای نوار غزه برای جلوگیری از دستیابی حماس به اطلاعات مربوط به نظامیان اسرائیلی خبر داده‌اند.

اشغالگران صهیونیست از حدود یک سال قبل کار  احداث دیوار بتونی ضخیمی را در اطراف نوار غزه آغاز کرده اند.

زخمی شدن 4 فلسطینی در نابلس

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن چهار شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر نابلس خبر داد. در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس، جوانان فلسطینی به مقابله با آنها پرداختند که در نتیجه آن، اشغالگران با گلوله جنگی به سمت آنها شلیک کردند که به زخمی شدن چهار نفر منجر شد، همچنین ده‌ها نفر بر اثر استنشاق گاز اشک آور شلیک شده از سوی اشغالگران دچار حالت خفگی شدند./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات