۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۱۵۲۸۴

تشکیل ستاد غدیر ویژه روستا‌های سیل زده اهواز

تشکیل ستاد غدیر ویژه روستا‌های سیل زده اهواز
حجت الاسلام سواری گفت: ستاد غدیر ویژه روستا‌های سیل زده بخش اسماعیلیه و غرب اهواز و بخش ال هایی تشکیل شد.
حجت الاسلام احمد سواری، مدیر مدرسه علمیه امام جواد (ع) ملاشیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره‌های تابستانه تربیتی، بصیرتی و اعتقادی در بخش اسماعیلیه اهواز اظهار داشت: این دوره در روستا‌های سیل زده با محوریت کتاب جاذبه و دافعه امام علی (ع) از استاد مطهری برگزار شد و در ادامه نیز مباحثی از قبیل توسل به اهل بیت (ع) برای شرکت کنندگان شرح و تبیین گردید.

مدیر مدرسه علمیه امام جواد (ع) ملاشیه اهواز با بیان اینکه اردوی مشهدمقدس پایان بخش دوره است، افزود: به هنگام ورود در مسأله کمک به سیل زدگان، نخبگانی از استان و کشور یاریگر بودند که محور فعالیت هایشان خدمت به سیل زدگان است، اما ما برای فعالیت‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان را محور قرار دادیم تا ضمن کادرسازی برای سال‌های آینده، بتوانند فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی را پیش ببرند.

حجت الاسلام سواری ادامه داد: ۶۰ دانش آموز از روستا‌های بخش اسماعیلیه و ۱۴۰ دانش آموز از ملاشیه در دوره‌های مذکور شرکت کردند و بنا داریم تا فردا به عنوان تکمله دوره، اردوی مشهدمقدس را با محوریت مباحث معرفتی و تربیتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شناسایی و کادرسازی برای سال‌های پیش رو را از طریق برگزاری دوره‌های مختلف تربیتی، بصیرتی و اعتقادی پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: شامگاه گذشته ستاد غدیر ویژه روستا‌های سیل زده بخش اسماعیلیه و غرب اهواز و بخش ال هایی را تشکیل دادیم.

حجت الاسلام سواری عنوان داشت: با توجه به تأکیدات آیت الله موسوی جزایری مبنی بر تشکیل ستاد‌های غدیر در مناطق سیل زده استان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، در حد توان فعالیت خواهیم داشت./۹۴۵۶/ت303/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
حاتم شرفی
ارسال نظرات