۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۳۸۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

جوانگرایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملیاتی شود

جوانگرایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملیاتی شود
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مولود انقلاب است، گفت: جوانگرایی در این نهاد باید عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در همایش بیانیه گام دوم و رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در شهرستان ورامین برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد، گفت: تمامی مسؤولان استانی و شهرستانی استان تهران با افتخار عضو این ستاد بوده و تا به امروز به خوبی شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی را یاری کردند.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ادامه داد: برای برگزاری این رویداد بزرگ تمامی مسؤولان استانی و شهرستانی به صورت جهادی وارد میدان کار شدند.

حجت الاسلام محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مولود انقلاب بیان کرد و گفت: همه شاهد هستند و اعتراف می کنند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزرگ ترین تاثیرگذاری را در انقلاب و نظام مقدس داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، شهرستان های استان تهران را بازوی توانمندی برای تهران خواند و اظهار داشت: متاسفانه با توجه به جایگاه شهرستان ها و کمک حال بودن آنان به استان تهران ما شاهد برخی مشکلات اصلی و بی توجهی به شهرستان ها هستیم.

وی افزود: برای مثال نداشتن یک شبکه مستقل برای شهرستان هایی که 5 میلیون جمعیت دارد و یا عدم انعکاس خبری برخی رویدادها مانند راهپیمایی ها، نماز جمعه ها و غیره از سوی رسانه ها بخصوص صدا و سیما از مشکلات شهرستانهای استان تهران به شمار می رود.

حجت الاسلام محمودی بر عملیاتی شدن جوانگرایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از جوانان فعال و کارآمد امروز مظلومانه در غربت هستند و می طلبد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این جوانان را پای کار بیاورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران آیت الله جنتی را خار چشم منافقان و دشمنان دانست و اظهار داشت: امیدوار هستیم با راهنمایی های عمار انقلاب و حضور جهادی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب  شکوفایی این نهاد را بیش از گذشته شاهد باشیم./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات