۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۱۶۱۹۷
امام جمعه رشت:

رفع معضل بدحجابی نیازمند عزم ملی است

رفع معضل بدحجابی نیازمند عزم ملی است
امام جمعه رشت با تأکید بر این که نباید وضعیت حجاب در جامعه ای که هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده این گونه باشد بر ضرورت عزم جدی همه مسؤولان برای ترویج فرهنگ حجاب تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان به بی کفایتی رژیم پهلوی در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: در سایه بی کفایتی و وابستگی این رژیم، بخش مهمی از خاک این کشور به دیگران داده شد.
 
وی در ادامه سخنان خود به بی اثر بودن برجام در روند اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: کسانی که روزی از برجام و اینستکس حمایت می کردند امروز به نتیجه رسیدند که نمی توان به هیچ عنوان به غربی ها اعتماد کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر جمعی از نخبگان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که رهبری همواره حامی و پشتیبان واقعی نخبگان جامعه بودند، گفت: ایشان به طور جدی نسبت به پیشرفت علمی کشور دغدغه دارند و در این خصوص همواره حامی نخبگان جامعه بودند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت حجاب در جامعه اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه پوشش نادرست عده ای در جامعه به هیچ عنوان با ارزش های دینی ما سازگار نیست، ادامه داد: باید با این عده خاص برخورد قانونی شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، پوشش نامناسب برخی ها در جامعه را موجب رنجش خاطر مؤمنان، خانواده های شهدا و دلسوزان نظام دانست و خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که عده ای این گونه در جامعه تردد کنند.
 
امام جمعه رشت بر ضرورت برخورد قاطع با هنجارشکنان جامعه تأکید کرد و گفت: نباید گذاشت جامعه به جایی برسد که لباس فرزندان ایرانی همانند غربی‌ها باشد زیرا آنها مسلمان نیستند.
 
وی با بیان این که نباید وضعیت حجاب در جامعه ای که هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده این گونه باشد، بیان داشت: باید وضعیت حجاب در جامعه ما ساماندهی شود و نباید این گونه شاهد بدحجابی در کشور باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که رفع معضل بدحجابی در جامعه نیازمند همکاری و همراهی همه بخش های کشور است، تصریح کرد: اگر آحاد جامعه نسبت به مسأله حجاب در کشور دغدغه داشته باشند به راحتی می توان این مشکل را حل کند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
بدحجابی معلول بی توجهی خوتواده ها به تربیت فرزندانشونه
0
0