۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۱۶۲۶۹
تحت اشراف آیت الله رشاد؛

موسسه امام رضا در رشته‌های فقه تخصصی نظام ساز طلبه می پذیرد

موسسه امام رضا در رشته‌های فقه تخصصی نظام ساز طلبه می پذیرد
حجت الاسلام همتی گفت: موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در رشته های فقه تخصصی نظام ساز تحت اشراف آیت الله رشاد از سراسر کشور طلبه می پذیرد.

حجت الاسلام حیدر همتی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در همین موسسه آموزش عالی حوزوی خبرداد و اظهار داشت: موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تحت اشراف آیت الله رشاد برای سال تحصیلی جدید از میان علاقه مندان واجد شرایط از سراسر کشور برای رشته های فقه تخصصی نظام ساز طلبه می پذیرد.

وی ادامه داد: هدف موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از پذیرش متقاضیان و علاقه مندان به رشته فقه تخصصص نظام ساز، تربیت مجتهد، متخصص و تراز عصر در عرصه علوم فقهی است.

حجت الاسلام همتی درخصوص شرایط ثبت نام، ابراز کرد: طلابی که در سطح سه حوزه علمیه مشغول به تحصیل هستند می توانند اقدام به ثبت نام کنند؛ همچنین از دیگر شروط داشتن استعداد و فرصت کافی جهت انجام پژوهش و برنامه های ویژه دوره و قبولی در مصاحبه علمی را از دیگر شروط بیان کرد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) یکی از مزایای تحصیل در این مرکز علمی را حصول جامعیت علمی و تسلط همزمان بر مباحث و معارف سنتی حوزوی و علوم جدید و عصری برشمرد و اظهار داشت: کسب تخصص در یکی از رشته های علوم انسانی، حمایت مادی و معنوی از رشته های علوم انسانی و دریافت پژوهانه تحصیلی از دیگر مزایای تحصیل در این مرکز علمی به شمار می رود.

وی با اشاره به رشته های فقه تخصصی، گفت: فقه السیاسه، فقه القضاء، فقه الاقتصاد و فقه المالکیه الفکریه از رشته های فقه تخصصی است که در این موسسه فقهی به صورت تخصصی ارائه می شود.

حجت الاسلام همتی ادامه داد: همچنین در حوزه علوم بنیادین فلسفه دین، فلسفه علوم انسانی اسلامی، فلسفه فقه، فلسفه اصول، فلسفه علم دینی و منطق فهم دین ارائه و مورد توجه است.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) درباره نحوه ثبت نام، ابراز کرد: علاقه مندان و متقاضیان می توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۱۵ شهریور به سایت www.emamreza-ac.com مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02133131861 تماس حاصل کنند.

یادآور می شود آدرس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تهران، چهارراه سیروس، پانزده خرداد شرقی، جنب مسجد امام حسن(ع) است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات