۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۱۶۵۰۶
حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی:

وجود مسؤولان اختلاس گر مایه شادی دشمنان و ناامیدی دوستان است

وجود مسؤولان اختلاس گر مایه شادی دشمنان و ناامیدی دوستان است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسؤولان اختلاس گر مایه شادی دشمنان و ناامیدی دوستان هستند، گفت: پیام غدیر در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت دهه ولایت و امامت در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، گفت: ذیحجه ماه ولایت است.

وی با بیان این مطلب که تمام ارزش های الهی را می توان در مساله امامت و ولایت جستجو کرد، ادامه داد: بالاترین مرتبه بعد از نبوت مقام امامت است؛ حضرت ابراهیم(ع) پس گذراندن مراحل مقامات عالیه به مقام امامت نائل شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با اشاره به اینکه امامت کامل کننده نبوت است، ابراز کرد: خداوند در روز غدیر به پیامبراکرم(ص) فرمود: اگر پیام غدیر را به مردم ابلاغ نکنی رسالت خود را به درستی انجام نداده ای؛ همه دستگاه ها و نهادها باید مروج فرهنگ امامت و ولایت باشند.

استاد حوزه علمیه ولایتمداری را تنها نسخه رفع مشکلات بشری دانست و گفت: امام زمان(عج) هنگام ظهور مردم را به مسیر امامت و ولایت هدایت می کنند و از منحرفان دین که مسلمانان را از مسیر ولایت و امامت دور کردند انتقام می گیرند.

وی با اشاره به اینکه بشریت تنها به واسطه مسأله امامت و ولایت می تواند در مسیر حق گام بردارد، اظهار داشت: راهکار رفع مشکلات بشر را می توان در پیام غدیر جستجو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با تاکید بر اینکه شیعیان باید الگوی ولایتمداری در جهان باشند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی نمونه آشکاری از تبلیغ اسلام واقعی است اما این اسلام باید در جهان گسترش یابد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دزدی و اختلاس برخی مسؤولان را نباید به پای اسلام نوشت، اظهار داشت: مسؤولی که در جامعه اسلامی دست به اختلاس و دزدی میزند در اصل آبروی اسلام را می‌برد و باعث شادی دشمن و ناامیدی دوستان می شود.

وی ادامه داد: امروز دشمن همین فساد اقتصادی را به پای اسلام می نویسند تا مردم را از دین و ولایت بیزار کند، مردم باید نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار باشند و فریب نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با بیان این مطلب که انسان در مواجهه با مشکلات اقتصادی و یا معیشتی نباید اصل و اساس را از دست بدهد و به اعتقادات دینی اش لطمه وارد شود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با اقتدار در برابر مستکبران ایستاده است و این از عنایات الهی به ملت ایران است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دشمن نسل جوان را هدف قرار داده تا از مسیر انقلاب خارج کند، اظهار داشت: امروز دشمنان با ایجاد فضای مسموم فرهنگی و اعتقادی درصدد ضربه زدن به اسلام هستند.

وی با تاکید بر اینکه پیام غدیر باید در متن جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: دشمن، دشمن است و انسان عاقل هرگز فریب دشمن را نمی خورد؛ عاشورایان با احیای حقیقت امامت و‌ ولایت مبلغ پیام غدیر باشند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می‍‌‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات