۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۱۶۷۶۹
اثر حجت الاسلام طائب؛

دشمن شدید ۲؛ نقش یهود و چگونگی سلب حاکمیت از امیر المؤمنین

دشمن شدید ۲؛ نقش یهود و چگونگی سلب حاکمیت از امیر المؤمنین
چاپ دوم دشمن شدید ۲ (جریان شناسی انحراف در تاریخ با محوریت یهود و حکومت حضرت علی (ع)) اثر حجت الاسلام طائب به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چاپ دوم دشمن شدید ۲ (جریان شناسی انحراف در تاریخ با محوریت یهود و حکومت حضرت علی (ع) به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

بررسی تاریخ صدر اسلام با هدف رسیدن به واقعیت‌ها و عبرت گیری و الگوگیری و الگوبرداری و پرهیز از لغزش‌گاه‌ها و بهره بردن از فرصت‌ها امری ضروری است. اینکه پس از پیامبر، چرا و چگونه حاکمیت از علی ابن ابیطالب (ع) دریغ و در اختیار دیگران قرار گرفته است، سؤالی است که یافتن پاسخ آن می‌توان برای امروز و مسلمان‌ها در مقابله با تهاجم‌های پیچیده و فتنه گرانه دشمن چراغ راه بوده و از آن بهره‌مند شوند.

کتاب دشمن شدید (۲)، دومین دفتر از مجموعه کتاب دشمن شدید است که با پژوهشی عمیق در دشمن شناسی تاریخی به پرسش‌های این‌چنینی با رویکرد تاریخ بصیرت افزا و رصد جریان حق و باطل پاسخ می‌دهد.
دشمن شدید (دفتر دوم) در ادامه یهود شناسی دفتر اول به واکاوی حوادث پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و نقش یهود در تحریف اسلام را نمایان می‌سازد. در ادامه، نویسنده به چالش‌های حضرت علی (ع) در حکومتش و نقش یهود در انتقال قدرت‌ها پرداخته و با استنادات محکم تاریخی به اثبات این موضوع می‌پردازد.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

جریان حاکم، با غصب ولایت به این هدف خود دست یافته بودند؛ ولی حلقه پایانی این نقشه ناتمام بود...

باید علی (ع) کاملا از صحنه حذف می‌شد. بنابرابن تصمیم گرفتند ایشان را در نماز به شهادت برسانند. زیرا همانگونه که در زمان رسول الله ص شخص رسول اکرم ص بالاترین تهدید برای آنان به شمار می‌آمد، پس از ایشان، این خطر از ناحیه علی ع متوجه آن‌ها بود؛ چرا که او می‌توانست افشاگر و همچنین خنثی کننده طرح‌های آنان باشد؛ بنابراین می‌بایست ترور فیزیکی و نیز شخصیتی علی (ع) را در دستور کار خود قرار دهند.

چاپ دوم کتاب دشمن شدید (دفتر دوم) در قطع رقعی و به کوشش حجت الاسلام استاد مهدی طائب هم‌زمان با ایام عید سعید غدیر به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقه‌مندان می‌تواننده کتاب دشمن شدید (دفتر دوم) را از طریق سایت manvaketab.ir با تخفیف ویژه تهیه و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند. /۹۹۸/ن ۶۰۲/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات